• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Sydman
    HäckHäxan skrev 2015-09-18 08:09:56 följande:

Tack så mycket raraste du

Och god morgon allihop. Ha en trevlig helg.

Du är så otroligt vacker och ser så mysig ut!????
  • Underhill
    isabellafinabella skrev 2015-09-17 16:16:59 följande:

Hittar inte min bild så jag lägger upp den igen Puss Isabella
    Läckert!
    E vi överens så kör vi
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 08:16:55 följande:

godmorgon från en oerhört trött pinkiepie!

En klapp på den baken så ska du få se att den blir fart på denna dagen :D
  • isabellafinabella

Jag tackar ödmjukast till er alla fina och era underbara komplimager, tyvärr får jag inte det till att citera er alla i ett o samma mail så jag tackar så här i stället <3

Äntligen fredag och om vi firade torsdag så firar vi väll fredag också

• Nymulen

TGIF! Ragga brudar på flakmoppen. <3

Just do it again and again.
  • Pinkie Pie
    Nymulen skrev 2015-09-18 09:21:26 följande:
    TGIF! Ragga brudar på flakmoppen. <3
    *hoppar upp och ner och viftar frenetiskt med ena handen (ehh jag menar hoven, har ni nånsin sett en rosa ponny med händer?!Solig) i luften* "ragga på mig ragga på mig, sväng hitåt, jag vill har uppmärksamhet från den coola killen på flakmoppen!!!!!!!!!" Drömmer
  • killen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 08:16:55 följande:

godmorgon från en oerhört trött pinkiepie!

Har du tappat täcket, bäst man kommer o stoppar om dig igen :)

Jävligt vacker kropp du har kvinna :)
  • Nymulen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 09:29:37 följande:

*hoppar upp och ner och viftar frenetiskt med ena handen (ehh jag menar hoven, har ni nånsin sett en rosa ponny med händer?!) i luften* "ragga på mig ragga på mig, sväng hitåt, jag vill har uppmärksamhet från den coola killen på flakmoppen!!!!!!!!!"

Hästtransport? En djuriskt resa utlovas
    Just do it again and again.
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2015-09-18 09:03:12 följande:
    En klapp på den baken så ska du få se att den blir fart på denna dagen :D
    ja kanske...du får prova helt enkelt så ser vi om det blir nån fartDrömmer
    killen skrev 2015-09-18 09:31:29 följande:
    Har du tappat täcket, bäst man kommer o stoppar om dig igen :)

Jävligt vacker kropp du har kvinna :)
    ah mina otäcka hundar stal mitt täcke!Gråter
    Nymulen skrev 2015-09-18 09:43:15 följande:
    Hästtransport? En djuriskt resa utlovas smile2.gif
    hahaha det låter alldeles perfekt!Oskyldig