• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • killen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 09:47:20 följande:

ja kanske...du får prova helt enkelt så ser vi om det blir nån fartah mina otäcka hundar stal mitt täcke!hahaha det låter alldeles perfekt!

Jag får helt enkelt komma o bädda om dej sen får jag busa med hundarna så de inte tar ditt täcke ;)

Eller får man lägga sig jämte o hålla i täcket :)
  • Bobby Clarke

Snygg bild fröken. Ett tappert försök att köra plankan kanske?

Pinkie Pie skrev 2015-09-18 08:16:55 följande:

godmorgon från en oerhört trött pinkiepie!

• Påven Johanna
    Bobby Clarke skrev 2015-09-18 10:51:18 följande:

Hur skulle det funka med den kurviga kroppen?
  • Nymulen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 09:47:20 följande:

hahaha det låter alldeles perfekt!

Nästan för bra för att vara sant Vi skriver det i to do-boken.
    Just do it again and again.
  • Påven Johanna

AHA! En snabb googling gav vid handen att plankan är en träningsgrej. Jahaja, dylikt är jag inte insatt i. Carry on. 

• Pinkie Pie
    Bobby Clarke skrev 2015-09-18 10:51:18 följande:
    haha ja och du ser ju hur bra det blev...Drömmer
    Påven Johanna skrev 2015-09-18 10:52:44 följande:
    Hur skulle det funka med den kurviga kroppen?
    Exaaaaakt! jag kan bekräfta att det är snudd på omöjligt!Solig
    Nymulen skrev 2015-09-18 10:54:13 följande:
    Nästan för bra för att vara sant smile5.gif Vi skriver det i to do-boken.
    Självklart skrivs det ner i anteckningsblocket med STORA BOKSTÄVER!Oskyldig

• Bobby Clarke

Verkligen och soffan verkar ju dessutom bekväm :)

Pinkie Pie skrev 2015-09-18 10:57:47 följande:

haha ja och du ser ju hur bra det blev...Exaaaaakt! jag kan bekräfta att det är snudd på omöjligt!Självklart skrivs det ner i anteckningsblocket med STORA BOKSTÄVER!

• agentX69
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 08:16:55 följande:

godmorgon från en oerhört trött pinkiepie!

Skön profil