• agentX69

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2015-09-18 08:16:55 följande:

godmorgon från en oerhört trött pinkiepie!

Skön profil
  • Djupsinnig
    isabellafinabella skrev 2015-09-18 11:57:19 följande:

Blev väldigt sugen på att simma just nu, undra varför Snyggt!

Hehe tack! skönt att ta sig ett dopp ibland :)
  • Påven Johanna
    isabellafinabella skrev 2015-09-18 11:57:19 följande:
    Blev väldigt sugen på att simma just nu, undra varför Snyggt!
    Hade jag befunnit mig i samma bassäng som Djupsinnig hade jag blivit tvungen att ha armpuffar som höll mig uppe eftersom jag högst troligt varit avsvimmad större delen av tiden. 
  • Påven Johanna

En hög med brandmän hade simträning en dag när jag var på badhuset. Jag fick trycka tillbaka ögonen in i skallen med jämna mellanrum och aldrig har jag väl fått så många kallsupar. Men väldigt trevligt alltsammans! 

• Djupsinnig
    Påven Johanna skrev 2015-09-18 12:39:02 följande:

En hög med brandmän hade simträning en dag när jag var på badhuset. Jag fick trycka tillbaka ögonen in i skallen med jämna mellanrum och aldrig har jag väl fått så många kallsupar. Men väldigt trevligt alltsammans! 

Haha!
  • Puppetmaster
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 08:16:55 följande:

godmorgon från en oerhört trött pinkiepie!

God morgon oh du gåva från gudarna :)
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-09-16 21:45:43 följande:

sitter och myser lite i soffan....

Det är rent av otroligt hur vacker och sexig du är, du är det Femte Elementet ? en helt perfekt skapelse... Glad
  • ÄngDal
    Anonym (NT) skrev 2015-09-16 20:54:45 följande:

Inte ofta jag delar med mig längre, så kanske dags för det Tungan ute Hoppas alla mina gamla vänner har det bra! Och ni nya med Solig

Din kropp är fortfarande så väldigt underbar.
  • Pinkie Pie
    ÄngDal skrev 2015-09-18 13:08:52 följande:
    Det är rent av otroligt hur vacker och sexig du är, du är det Femte Elementet en helt perfekt skapelse... Glad
    tack bästa du! dina ord betyder mycketHjärta
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2015-09-17 15:23:45 följande:

Nymulen - håll till godo!

Zack - jag får helt enkelt göra det.. Kan denna funka? Denna strider då inte mot reglerna!

Du är verkligen en favorit från förr ? och inte har dina kroppslinjer blivit mindre smäckra och oemotståndliga precis, herre jisses...! Solig