• ÄngDal

Helkroppstråden

Snelhäst skrev 2015-09-17 16:23:45 följande:

Hihi, trevlig torsdag

Du har verkligen välsignats väldigt, väldigt vackert...mmmm...
  • ÄngDal
    isabellafinabella skrev 2015-09-17 16:16:59 följande:

Hittar inte min bild så jag lägger upp den igen Puss Isabella
    Ja, herrejävlar så många fantastiskt sexiga och underbart läckra kvinnor det finns  i tråden just nu...och du är verkligen en av dem...Hjärta
  • isabellafinabella
    ÄngDal skrev 2015-09-18 13:24:19 följande:
    Ja, herrejävlar så många fantastiskt sexiga och underbart läckra kvinnor det finns  i tråden just nu...och du är verkligen en av dem...Hjärta
    tack så mycket du underbara varelse
  • isabellafinabella
    Påven Johanna skrev 2015-09-18 12:36:52 följande:
    Hade jag befunnit mig i samma bassäng som Djupsinnig hade jag blivit tvungen att ha armpuffar som höll mig uppe eftersom jag högst troligt varit avsvimmad större delen av tiden. 
    att få munmotmun metoden är ett måste :-P
  • straight arrow
    Påven Johanna skrev 2015-09-18 12:39:02 följande:

En hög med brandmän hade simträning en dag när jag var på badhuset. Jag fick trycka tillbaka ögonen in i skallen med jämna mellanrum och aldrig har jag väl fått så många kallsupar. Men väldigt trevligt alltsammans! 

Du skulle tagit tillfället i akt och passat på att bli i skänks och livräddad av brandmännen! :p
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 13:18:36 följande:
    tack bästa du! dina ord betyder mycketHjärta
    Sötaste, dina bilder och din kraft och energi, som du visar i alla dina inlägg, betyder mycket för mig, det får mig att må bättre och att bli pirrig både här och där... ;)
  • Pinkie Pie
    ÄngDal skrev 2015-09-18 13:47:05 följande:
    Sötaste, dina bilder och din kraft och energi, som du visar i alla dina inlägg, betyder mycket för mig, det får mig att må bättre och att bli pirrig både här och där... ;)
    en winwin-situation med andra ord, härligt!Solig
    Puppetmaster skrev 2015-09-18 12:53:02 följande:
    God morgon oh du gåva från gudarna :)

morgon vet jag inte om det är 12.53 men att bil kallad gåva från gudarna är alltid trevligt även om det inte nödvändigtvis är santFörvånad
  • ÄngDal
    Pinkie Pie skrev 2015-09-18 13:56:28 följande:
    en winwin-situation med andra ord, härligt!Solig
    Puppetmaster skrev 2015-09-18 12:53:02 följande:
    God morgon oh du gåva från gudarna :)

morgon vet jag inte om det är 12.53 men att bil kallad gåva från gudarna är alltid trevligt även om det inte nödvändigtvis är santFörvånad
    Helt klart så! :)
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2015-09-18 13:36:34 följande:
    Du skulle tagit tillfället i akt och passat på att bli i skänks och livräddad av brandmännen! :p
    Ja, hehe! Sedan åkte jag hem och överföll maken. Han ba: "Brandmän alltså, de grabbarna tänder fler lågor än de släcker. Men jag klagar inte!"
  • NyttNamn

Hoppas ni har en skön fredag, folket!  Och önskar alla en trevlig helg  

Pour some sugar on me...