• Anonym (Hjärter Dam)

Helkroppstråden

• Eleganten 1
    Anonym (Hjärter Dam) skrev 2015-09-24 12:43:00 följande:
    Ljuvligt ögongodis där med med så fina bröst
  • Anonym (Hjärter Dam)
    Blueskillen skrev 2015-09-24 12:24:04 följande:

Mycket vackra kroppar här men var är alla mjuka runda kroppar? Jag ser bara "perfekta" kroppar här i tråden.

Är det något jag gillar så är det kvinnor som är lite större. Absolut gillar jag er andra också men en kurvig kvinna är det något extra med.

Det borde typ finns massor med mossor som inte ännu har lyckats gå ner de där extra de gick upp under graviditeten.

Trevligt att läsa Jag har kurvor så det räcker och blir över...

• Anonym (Hjärter Dam)
    Ptw skrev 2015-09-24 12:48:21 följande:

Ljuvligt ögongodis där med med så fina bröst

Tack snälla
  • Eleganten 1
    Anonym (Hjärter Dam) skrev 2015-09-24 12:48:29 följande:

Så vacker du skulle gå med i gruppen mina bilder så man får se lite mer av dej
  • Blueskillen
    Anonym (Hjärter Dam) skrev 2015-09-24 12:48:29 följande:

Oj. Nu steg pulsen på mig. Precis vad jag menar. Det ser härligt ut att se din kurviga kropp. Hade gärna haft ett par bilder på dig i olika vinklar i min hemliga bildbok.
  • Blueskillen
    Ptw skrev 2015-09-24 12:51:25 följande:

Så vacker du skulle gå med i gruppen mina bilder så man får se lite mer av dej

Jag sökte dit för en vecka sedan eller så men inte fått något tillträde ännu. Många på kö kanske.
  • janne  sprut

Hjärter dam fina bröst varför inte en lyxförpackning i en bh?

• HäckHäxan
    Blueskillen skrev 2015-09-24 12:24:04 följande:

Mycket vackra kroppar här men var är alla mjuka runda kroppar? Jag ser bara "perfekta" kroppar här i tråden.

Är det något jag gillar så är det kvinnor som är lite större. Absolut gillar jag er andra också men en kurvig kvinna är det något extra med.

Det borde typ finns massor med mossor som inte ännu har lyckats gå ner de där extra de gick upp under graviditeten.

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.