• HäckHäxan

Helkroppstråden

Lite mer bilder då som jag redan postat här inne förr. Samma sak med den andra bilden tror jag. Nå de är ett år gamla men jag ser likadan ut. Möjligen har jag fler skrattrynkorna i nyllet.

• Gaskarl
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

Du har en enastående ända..
  • HäckHäxan
    Gaskarl skrev 2015-09-24 13:32:27 följande:
    Du har en enastående ända..
    Tack Vill gärna inbilla mig att den matchar min hjärna Hehe
  • Gaskarl
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:35:49 följande:

Tack Vill gärna inbilla mig att den matchar min hjärna Hehe

Tror jag nog, har inte läst allt du skrivit men det jag läst gillar jag.. Coolt med både hjärna o ända. Å att du gillar att visa båda delarna.
  • Blueskillen
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

För min smak så har du en fantastisk kropp. Jag vet inte var jag var otydlig i min kommentar och har jag skrivit något oklart så ber jag om ursäkt. Men en vackrare kropp än din får man leta efter. När man kommer upp i dina former så blir jag helt matt. Hade Du varit inom räckhåll för mig hade jag betalat bra för att få se din kropp i full blom.

Nu börjar det likna något i den här tråden.
  • HäckHäxan
    Gaskarl skrev 2015-09-24 13:45:30 följande:
    Tror jag nog, har inte läst allt du skrivit men det jag läst gillar jag.. Coolt med både hjärna o ända. Å att du gillar att visa båda delarna.
    Bägge delar är svåra att dölja irl även om jag kunnat gömma baken online om jag ville såklart. Hjärnan blir svårare haha

Tack för dina fina ord <3
  • HäckHäxan
    Blueskillen skrev 2015-09-24 13:45:59 följande:
    För min smak så har du en fantastisk kropp. Jag vet inte var jag var otydlig i min kommentar och har jag skrivit något oklart så ber jag om ursäkt. Men en vackrare kropp än din får man leta efter. När man kommer upp i dina former så blir jag helt matt. Hade Du varit inom räckhåll för mig hade jag betalat bra för att få se din kropp i full blom.

Nu börjar det likna något i den här tråden.
    Tack. Du gjorde just min dag!!!! <3 <3 <3

Innerligt tack för det! *pussgubbe*
  • janne  sprut

En sådan häck hadde jag hjärna lackt min stock på.