• Speak up

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-10 13:13:04 följande:
    *Kryper upp i famnen på dig likt en kelig kattunge*Flört
    Mmmh... Solig Hihi! Vad Mysigt. *Gosar ner ansiktet i din mage och mellan dina varma bröst* Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-12-10 13:41:31 följande:
    Förvånad Hmm... Nog för de är naturliga och hängiga... Men seriöst - tänker man på ett juver?!! Obestämd

Tungan uteFlört
    Men... Nej!!! FörvånadRynkar på näsan Det var absolut inte så jag menade, vännen! Förlåt. Skäms
    Jag tänker inte på nåt annat än ett par naturligt stora ljuvliga bröst. {#emotions_dlg.flower} Mjölk var jag sugen på redan innan.
  • Speak up
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-10 13:48:17 följande:
    Bättre än att han tänker på sin mamma i alla fall.

Skämt åsido så låter en del saker bättre i huvudet än när de väl blivit sagda. Tror Speak Up menade det som en fin komplimang. Han verkar vara en snäll kille som är genuint tilltalad av kvinnliga attribut och sådana har du ju gott om.
    Tack för stödet, Jane Doe! Skäms Inte för att jag tycker att jag förtjänar det när jag uttrycker mig lite klumpigt. Men tack ändå, du älskare av mitt ansikte! Oskyldig
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-12-10 13:49:23 följande:
    Skoja lite Flört
    Det var ingen fara... *S*
    ... Hmn. Skäms Okej då. {#emotions_dlg.flower} Bra att du inte tog illa upp.
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-12-10 13:53:48 följande:

Ååååh... Bröst-kollage! SkrattandeSkrattandeSkrattande Wow!
    Måste erkänna att jag är mest för bilden längst upp till höger.. {#emotions_dlg.flower} Så fin!
  • Speak up
    Anonym (SuperMod) skrev 2013-12-10 14:33:20 följande:

Varför är det ingen som vill tala om vart dockan tagit vägen?
    Vem vet... Hon kanske bara bytt alias..? Drömmer
  • Speak up
    Anonym (SuperMod) skrev 2013-12-10 14:36:10 följande:

Ja det vet jag att hon brukar göra, men hon har inte postat bilder på länge.
    Kanske vill hon bara ligga lågt ett tag(?) 
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-10 16:27:59 följande:
    Åååhh...Skäms*njuter för fullt och visar det genom att ta tag i ditt hår*Hjärta
    *Ler för mig själv och fnissar lite. Borrar ner nosen ännu lite djupare* SoligFlört
  • Speak up
    Anonym (SuperMod) skrev 2013-12-10 14:44:34 följande:
    Vet du det eller påstår du bara?
    Jag påstår inget. Det var en fråga.
Svar på tråden Helkroppstråden