• Speak up

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-12 20:29:22 följande:
    Hihi...då du är VIP har du ensamrätt till den bilden just nu. Du får se den först iallafall...FlörtSkäms
    Awwwh... DrömmerHjärta{#emotions_dlg.flower} *Känner mig hedrad* Så gulligt!!
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 20:32:20 följande:
    Bjuder på en repris och sen kommer det nog vara lugnt med bilder från mig på ett tag. Känner att jag har gett det jag kan nu
    En helt underbar repris, Ensam! Drömmer Venus De Milo är fortfarande avundsjuk, och det har hon all rätt till! {#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    I Rose I skrev 2013-12-12 20:39:56 följande:
    Har du lagt upp någon kroppsbild? Drömmer
    Oh ja... Senast igår eller förrgår. Men jag lägger gärna upp en repris åt dig så kan du få se.
    Varsågod! 

• Speak up
    I Rose I skrev 2013-12-12 20:47:37 följande:
    För omväxlingens skull, hår på bröstkorgen. Fin kropp och jag gillar armarna. :)
    Jag hoppas håret inte är något negativt..? Drömmer Tack så mycket, Rose!
    Jag ser gärna fler bilder på dig också.
  • Speak up
    I Rose I skrev 2013-12-12 20:57:41 följande:
    Nejdå, absolut inte. Det var en mycket fin kropp och vältränad verkar det som.  Solig

Mer än nakna bröst och det jag har lagt ut och som finns i bildgalleriet kommer det inte bli. 
    Åh, vad bra! Skrattande Tack så hemskt mycket, vännen. "Vältränad" skulle jag inte vilja kalla mig. Men jag är i alla fall mest muskler, skinn och ben. Hehe!

Nejdå, jag kräver inget av dig. Absolut inte! Men du kunde ju alltid ta lite fler bilder på nakna bröst t ex. Glad
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-12 20:53:40 följande:
    Jag är alltid gullig...Flört *Hoppas jag*
    Det är du sannerligen, sötnos! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-12 21:18:01 följande:
    Så gullig att denna bild togs nyss till dig...bildserien fortsätterFlörtSkäms

Mmmmh... Ooh! SkämsHjärta Dessa fylliga, varma, sköna bröst! *Fylls av längtan*
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-12 21:27:18 följande:
    Roligt att du tycker om dom så mycket...SkämsHjärta *Pirr*
    Och då ska du veta att det inte är det enda jag tycker om hos dig! Drömmer{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-12 21:33:40 följande:
    Ååhh...{#emotions_dlg.flower}har mina aningar om vad det kan vara... Hihi.FlörtSkäms
    Ja det är ju en hel del..! Solig Hihihi.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-12 21:44:51 följande:
    Får lov att säga detsamma, snyggoGlad{#emotions_dlg.flower}
    Hihihi... ;) Tack Tilda! Du är så fin, heting. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden