Inlägg från: Anonym (Blondie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blondie)

Helkroppstråden

Ronga skrev 2014-03-19 18:49:17 följande:
    Tråkigt att jag inte kan se din bild, Blondiie :(
    Vet att du är väldigt vacker annars.

Jag ser den fortfarande... Glad och tack du !!
  • Anonym (Blondie)

Okej, bara för att du tjatade.. Oskyldig men bara en bild och väldigt oskyldig Drömmer
  • Anonym (Blondie)
    straight arrow skrev 2014-03-25 20:57:15 följande:
    Snyggt!
    Oskyldig
  • Anonym (Blondie)
    Ronga skrev 2014-03-25 21:14:32 följande:
    Fin bild

Tack (och vilken tur att du ser den den här gången Drömmer)
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-03-26 08:24:14 följande:
    Och väldigt,väldigt oskyldigt sexig....!!! Tungan ute
    Oskyldigt ÄR sexigt!! Glad

Flört
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Underbart!) skrev 2014-03-26 09:06:31 följande:
    Tycker denna tråd e helt grymt charmig! Alla sexiga bilder och alla fina människor som säger alla fina saker till varandra istället för att hata. Har sett att de finns de som hatar med så klart sådana ska juh alltid finnas...tyvärr...
    Ni e underbara! :D

Alla som hänger här är ju liksom medvetna om vad som gäller, finns inget tvång och alla postar/skriver för att dom tycker det är kul/spännande/sexigt/härligt osv osv.

Dom som hatar får gärna ha sin egen åsikt, men bättre att lägga krut på VERKLIGA problem istället. Så tycker jag !
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (månsten) skrev 2014-03-26 10:03:05 följande:
    Här är visserligen en ganska gammal bild, men jag har smygtittat här i tråden så länge, och vill bidra med någonting själv också. Och jag håller med att det är fantastiskt trevligt att titta både på bilder och (de flesta) kommentarer som postas!

God morgon!

Godmorgon Skrattande Ser väldigt trevligt ut Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Bored skrev 2014-03-26 11:48:53 följande:
    Nästan för oskyldig med den vita behån, men åh vad den sitter fint. Flört

Tack du, den är faktiskt ljust rosa... och sitter superskönt Oskyldig
  • Anonym (Blondie)
    Bored skrev 2014-03-26 12:25:21 följande:
    Mmm, och visst är det lite egendomligt hur en del plagg bara kan vara såå sköna just för att de sitter åt lite fast ändå perfekt utan att vara för tight?! Solig

Helt galet egendomligt Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Mrarab skrev 2014-04-02 03:25:10 följande:
    Hej... Jag älskar att sitta och kolla på alla fina kvinnor i den här tråden... postar inget då mina bilder blev ignorerade rätt duktigt då jag försökte ;) Men jag skulle gärna efterfråga bilder i stay ups (Helst vita) med några snygga klackskor till... sånt gör mig fullkomligt galen inombords! Jag vet att Dress har lagt upp 1-2 sådana bilder ;) så gärna mer sånt hehe. tack på förhand

Jag tycker dina bilder var jättefina Cool
    Tror visst att jag bet dig vid nått tillfälle SkämsTungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Helkroppstråden