Inlägg från: Anonym (Blondie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blondie)

Helkroppstråden

Borkason skrev 2014-04-30 14:37:04 följande:
    Vacker Skrattande

Tack Skrattande
  • Anonym (Blondie)
    Ronga skrev 2014-04-30 15:18:18 följande:
    Men ja äntligen.

Den som väntar på något gott, väntar ALDRIIIGG för länge. Den saken är klar.

Duschen nu sen ööööööl!

Hare

Här blire också ÖÖÖÖÖL Glad
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-04-30 16:04:15 följande:

Precis en sån vardag och "städa-T-shirt" vill jag ha....får jag låna din ? smile1.gif

Klart du får Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:41:11 följande:
    I mina ögon är kvinnor som har kommit en bra bit upp över 30 år oftast mycket vackrare och det har knappast att göra med att deras kroppar är perfekta in i minsta detalj utan snarare mycket mer relaterat till det faktum att de har accepterat sitt egna utseende och trivs med sig själva.

Det må vara en klyscha men skönhet kommer verkligen inifrån för en modellsnygg brud som har dålig självkänsla och enbart tror att det räcker med yttre spackel får aldrig till den där effekten som jag är fullständigt övertygad om att du och de andra kvinnorna här i tråden är kapabla till. : )

Måste bara lägga in en applåd är... (jag smygtittar ju mest nu för tiden) men det HÄR var ett superbt inlägg. Att njuta av vad kroppen kan ge är nått man oftast "lär sig" när man är lite "äldre" (som jag typ ). Och det gäller ju även män... Oskyldig
  • Anonym (Blondie)
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:59:50 följande:
    Bugar artigt inför de fina applåderna. : )

Härligt, det är du ju värd - inte minst efter det inlägget {#emotions_dlg.flower}Drömmer
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 17:45:45 följande:
    Ja, jag väger lite mer än jag borde och är bekväm i och jag vet att du vill trycka ner mig pga just den anledningen. 
    Men du känner inte mig och jag är jävligt glad att jag inte känner dig heller. 

Ta inte åt dig, du är jättefin som du är. Säger det igen - både på utsidan och insidan, trots att jag inte heller känner dig så bra så VET jag det Hjärta
  • Anonym (Blondie)

Ignorera - det är det bästa !! Flört

• Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-05-09 18:15:21 följande:

Det firar vi med lite rosa! Nu ramlade jag visst på rygg.... 
    Ååå du vet ju hur svag jag är för rosa... och karlar på rygg Tungan ute
  • Anonym (Blondie)

Nymulen skrev 2014-05-09 18:23:42 följande:
    Och välstädade hem... Synd att dina vackra ben inte spatserat i tråden på länge.

Repris enbart för dig då.. Oskyldig (sorry har inget nytt att komma med förutom kloka ord Skrattande)
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-05-09 19:08:03 följande:
    Men hallå där...ENBART för nymulen....?!? FörvånadFlört

Du har ju verkligen VERKLIGEN inte sett den förut Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-05-09 19:12:52 följande:
    Vi kan ta var sitt ben. Flört

Haha, bra tänkt... men...
  • Anonym (Blondie)
    Tristan69 skrev 2014-05-09 19:29:56 följande:
    Gör ni så, grabbar.

Själv tar jag då det som blir över mellan de båda benen. ; P
    ... det här var ju nästan ännu bättre tänkt.. Oskyldig
  • Anonym (Blondie)
    Ronga skrev 2014-05-09 19:32:47 följande:
    Men åå Blondiie, fin bild!
    Äntligen ser du min bild Flört
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-05-14 09:16:48 följande:
    OK då...för din skull då... smile1.gif

Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-05-19 10:04:07 följande:

wow Tungan ute
  • Anonym (Blondie)
    straight arrow skrev 2014-06-27 08:50:46 följande:

Hörde jag önskemål om ben?

God morgon!

Men ÅÅÅÅÅ Pilen (NU kunde jag inte hålla mig från att kommentera trots att jag bara smygkollar då och då )
  • Anonym (Blondie)
    Movit skrev 2014-07-01 16:29:12 följande:
    Jossan jag kan hålla med dig men ändå inte.....Men om jag ska vara ärlig så har jag svårt att ta konstruktiv kritik från någon som inte lyckats prestera en bild här under sitt anonyma namn (kanske under eget det vet jag inte)  utan i så fall får du visa hur det ska gå till. Alla människor har vare sig en perfekt kropp (vad nu en sådan är) eller en estetisk ådra för att se hur ett vackert sensuellt foto är.  Nästa fråga är om den här tråden är till för rent konstnärligt perfekta bilder eller om det nu bara är en enkel "feelgod-tråd"?  Men eftersom jag inte har Pilens kropp så kommer mina bilder inte ens vara i närheten av vad han kan prestera med sina bilder....men för din skull kan jag ju alltid visa lite mer.Flört Om du sen gillar det har med tycke och smak...

Bra skrivet
Svar på tråden Helkroppstråden