• Kakaa

Helkroppstråden

Anonym ( ) skrev 2013-05-08 19:37:55 följande:
    Då ska man baiza!! :-*
    haha! Ja! Baiza, annars kan man få ont i mageeehn!
  • Anonym ( )
    Kakaa skrev 2013-05-08 19:38:41 följande:
    haha! Ja! Baiza, annars kan man få ont i mageeehn!
    ja!! hihihihi!!
  • Anonym (Redhead)
    Tom Araya skrev 2013-05-08 17:22:07 följande:
    Jag är väldigt långt ifrån den riktige Tom Araya till utseende.

Jag tror du fortfarande kan få upp bilder på mig om du klickar på 'Visa endast' under min avatar.

Annars har du de bildtrådarna i de slutna medlemsgrupperna....
    Mina bilder

Hur ser du ut själv?
    Nicket låter lockande....Drömmer
    Det fanns lite bilder långt bak i tråden såg jag. Trevligt Den slutna tråden vågar jag inge gå med i för jag vill vara anonym. Är lyckligt gift så jag ska väl inte lägga in någon bild på mig själv och flörta för mycket men kan säga så mycket som att jag är äkta rödhårig
  • Pentra

Har varit borta ett tag nu och ser att tråden fortfarande rullar på med god fart. har skummat bland allt jag missat och kan bara säga det; att sååå underbart att så många vågar bjuda på sig själva. Såå många fina och härliga bilder på både tjejer och killar! Alla är olika men ändå så fina på sitt sätt. ... Kram på er, Pentra

• Clownensglädje

Som vanligt är det usel standard här..

• Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh
    röderaff skrev 2013-05-10 14:20:31 följande:

Jaaaa, alla väntar med spänning på den nakna clownen!
    Håller helt med dig Raff, så in i helvete som clownen klagar måste han vara nåt i hästväg att skåda för Damerna och Böcklingarna i tråden.

Jag är mycket spänd på vilken underbart vacker skapelse det här  torde vara . 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.