• Kakaa

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-05-10 19:29:36 följande:
    Håller helt med dig Raff, så in i helvete som clownen klagar måste han vara nåt i hästväg att skåda för Damerna och Böcklingarna i tråden.

Jag är mycket spänd på vilken underbart vacker skapelse det här  torde vara . 
    När skall du blotta sno.. jag menar knoppen då?!
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-10 19:31:02 följande:
    När skall du blotta sno.. jag menar knoppen då?!
    Bananen lär du få vänta på, underbara Kakaa, min lekamen däremot, har jag visat ett antal gånger redan...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2013-05-10 19:43:19 följande:
    Bananen lär du få vänta på, underbara Kakaa, min lekamen däremot, har jag visat ett antal gånger redan...Glad
    ameeen ååh!!! varför missar jag allt för?! visa igen? :O
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-10 19:45:10 följande:
    ameeen ååh!!! varför missar jag allt för?! visa igen? :O
    Lite senare i kväll, Kakaa. Lovar, Hinner inte just nu, måste logga av nu direkt. Tyvärr. Men den som väntar på nått gott !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2013-05-10 19:49:11 följande:
    Lite senare i kväll, Kakaa. Lovar, Hinner inte just nu, måste logga av nu direkt. Tyvärr. Men den som väntar på nått gott !!!
    Så säger du alltid. :( Men jag utmanar dig.. jag visar lika mycket som du visar på din bild! I dare you mr!
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-10 19:49:53 följande:
    Så säger du alltid. :( Men jag utmanar dig.. jag visar lika mycket som du visar på din bild! I dare you mr!
    I kväll. Lovar och svär, Kakaa
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2013-05-10 19:53:49 följande:
    I kväll. Lovar och svär, Kakaa. 
    mhm, vi får väl se. ^^
  • Anonym (Tigerlily)

Ingen vidare snygg kropp just nu. Vet att jag väger för mkt! Men efter fött barn & så duger den någorlunda. 10 kg bort så:) 

• Qwerty85
    Anonym (Tigerlily) skrev 2013-05-10 20:15:56 följande:
    Ingen vidare snygg kropp just nu. Vet att jag väger för mkt! Men efter fött barn & så duger den någorlunda. 10 kg bort så:) 

Vaddå inte duger!? Den är ju jättefin! Jag skulle inte tacka nej iaf Flört
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (Tigerlily) skrev 2013-05-10 20:15:56 följande:

Plus size??? :s