• llawgaddar

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2015-11-13 10:03:46 följande:

haha såna bilder finns i de slutna trådarna....vill ju inte bli avstängd genom att posta sånt här tack joohann!

Är det i mina bilder gruppen eller vågade :p? Ingen anledning till jag frågar är en helt oskyldig undran....:p
  • Pinkie Pie
    llawgaddar skrev 2015-11-13 10:13:39 följande:
    Är det i mina bilder gruppen eller vågade :p? Ingen anledning till jag frågar är en helt oskyldig undran....:p
    finns nog såna bilder i båda...men la upp en nu i mina bilder.....Drömmer
  • Borka
    Pinkie Pie skrev 2015-11-13 09:30:33 följande:

verkar vara "påklätt" som gäller idag....som en mycket klok liten rosa ponny brukar säga: "hellre påsatt än påklädd, men i brist på påsättning bjuder jag på lite påklätt!" Drömmer

tre repriser, då jag för tillfället saknar inspiration så för er som redan sett dessa är det bara att scrolla vidare.

Fina bilder! Kul att få sin din fot i förgrunden, du teasar Borka med dina tår eller hur?? ;)
    Borka är en busig rövare
  • Borka
    minimoya76 skrev 2015-11-13 08:25:31 följande:

Her kommer et litt mer påkledd bilde, fra før en går på jobb..
    (-så får vi heller se om det kommer noe litt mer spennende senere...)

God fredag alle sammen...Flört

God fredag på dig också, vackra kvinna!
    Är den där magen pussvänlig? Eller ska det vara annat blött som landar på den... ;)
    Borka är en busig rövare
  • Borka
    ensamärstark skrev 2015-11-12 20:51:13 följande:

Ge mig sommar igen!

Håller med, så många lättklädda kvinnor som visar sina fina kroppar... och söta fötter ^^
    Borka är en busig rövare
  • Pinkie Pie
    Borka skrev 2015-11-13 11:02:34 följande:
    Fina bilder! Kul att få sin din fot i förgrunden, du teasar Borka med dina tår eller hur?? ;)
    självklart!!!! alltid när jag tar en bild så tänker jag "hmmm...nu måste jag verkligen få med fötterna på ett snyggt sätt för att teasa borka så mycket det bara går!"Solig
  • minimoya76

[quote=75998039][quote-nick]Borka skrev 2015-11-13 11:05:03 följande:[/quote-nick]

God fredag på dig också, vackra kvinna!

Är den där magen pussvänlig? Eller ska det vara annat blött som landar på den... ;)

Takker Borka... :)

Den magen her er mottagelig for det meste.. ;-D

• Anonym (Late)

Tack vare att typ inga bilder syns i fl-appen så har jag inte hängt här så mycket på senaste men kände att det var dags för ett livstecken :)

Räknar ner tills jag får smyga hem från jobbet :-* Ha en härlig fredag den 13:de

• minimoya76

[quote=75998101][quote-nick]Borka skrev 2015-11-13 11:20:55 följande:[/quote-nick]

Känner mig lite avklädd på jobbet :P

Gjør ingen ting det.... ;-D