• Borka

Helkroppstråden

minimoya76 skrev 2015-11-13 11:26:42 följande:

[quote=75998039][quote-nick]Borka skrev 2015-11-13 11:05:03 följande:[/quote-nick]

God fredag på dig också, vackra kvinna!

Är den där magen pussvänlig? Eller ska det vara annat blött som landar på den... ;)

Takker Borka... :)

Den magen her er mottagelig for det meste.. ;-D

Låter härligt ;)
    Borka är en busig rövare
  • Borka
    Anonym (Late) skrev 2015-11-13 11:28:00 följande:

Tack vare att typ inga bilder syns i fl-appen så har jag inte hängt här så mycket på senaste men kände att det var dags för ett livstecken :)

Räknar ner tills jag får smyga hem från jobbet :-* Ha en härlig fredag den 13:de

Detsamma snygging ;) puss
    Borka är en busig rövare
  • agentX69
    Anonym (Late) skrev 2015-11-13 11:28:00 följande:

Tack vare att typ inga bilder syns i fl-appen så har jag inte hängt här så mycket på senaste men kände att det var dags för ett livstecken :)

Räknar ner tills jag får smyga hem från jobbet :-* Ha en härlig fredag den 13:de

Läcket liten mage :-*
  • agentX69
    Pinkie Pie skrev 2015-11-13 09:30:33 följande:

verkar vara "påklätt" som gäller idag....som en mycket klok liten rosa ponny brukar säga: "hellre påsatt än påklädd, men i brist på påsättning bjuder jag på lite påklätt!"

tre repriser, då jag för tillfället saknar inspiration så för er som redan sett dessa är det bara att scrolla vidare.

Läckert som fan :-*
  • agentX69
    minimoya76 skrev 2015-11-13 08:25:31 följande:

Her kommer et litt mer påkledd bilde, fra før en går på jobb..

(-så får vi heller se om det kommer noe litt mer spennende senere...)

God fredag alle sammen...

Tack bästa fredagen på dig. Du sexiga kvinna
  • Öland

Mums vilket härligt ögongodis :)

verkar vara "påklätt" som gäller idag....som en mycket klok liten rosa ponny brukar säga: "hellre påsatt än påklädd, men i brist på påsättning bjuder jag på lite påklätt!"

tre repriser, då jag för tillfället saknar inspiration så för er som redan sett dessa är det bara att scrolla vidare.

• cj0708588098

Kvällspasset / Go fredagkväll på er andra !
  • Crilla

Äntligen hemma och i mjukisbyxorna, hoppas alla får en trevlig kväll....
  • Anonym (Late)
    cj0708588098 skrev 2015-11-13 16:59:38 följande:

Kvällspasset / Go fredagkväll på er andra !

Tjusigt :-* detsamma
  • ÄngDal

verkar vara "påklätt" som gäller idag....som en mycket klok liten rosa ponny brukar säga: "hellre påsatt än påklädd, men i brist på påsättning bjuder jag på lite påklätt!" Drömmer

Jävlar i min lilla låda så fin du är!
    Du är så sexig, så läcker.
    Och dina läppar, HERREGUD! :)

Kram