Inlägg från: Anonym (Solar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solar)

Helkroppstråden

Papp skrev 2014-08-06 12:15:16 följande:
    Ser ut som ett bra ställe för nakenbad.
    Det är inget bra ställe för nakenbad för det går det är ett elljusspår i närheten
  • Anonym (Solar)

Oj då jag skrev lite fel i mitt inlägg här ovan för men hoppas ni förstår vad jag menar

• Anonym (Solar)

Jag bjuder på en sista bild för nu verkar det som ni har tröttnat på mina bilder.

• Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-07 08:50:30 följande:
    Inte har vi tröttnat heller, finns ett liv även utanför tråden! Man hinner inte med allt...

Jag kanske ska anställa en person som kommenterar här, frågan finns det någon som kan det lika bra som jag....menar jag är ju bara för fantastisk av mig, måste säkert betala miljoner för att hitta en jämlik en!

//Brottarkungen
    Det är ju du som brukar vara bäst på att kommentera men dom andra som följer tråden har slutat att kommentera mina bilder och då torde jag att dom har lessnat på mina bilder
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-07 17:40:08 följande:
    Haha....ja visst är jag bra? Men om du säger bäst så...ja du har nog rätt! Tycker du ska fortsätta posta...iaf. Men lovar inte att jag hinner med att kommentera allt...även om man inte tror det så har jag faktiskt ett liv!
    Du är den som har givit mig mest fina kommentarer och det tackar jag förGlad
    Just nu kommer jag att ligga lite lågt med att ladda upp bilder ett tag men jag kanske återkommer senare i tråden med nya bilder.
    Anonym (AB) skrev 2014-08-07 17:48:31 följande:
    Tråkig attityd att du kräver att alla ska kommentera dina bilder när du inte själv skriver något om andras bilder?
    Ta reda på fakta innan du anklagar mig för att inte kommentera andras bilder för jag har nämligen kommenterat några bilder

• Anonym (Solar)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-07 17:10:11 följande:

Ny bikini kom med posten idag!

Duger:)?

Den där bikinin passar mycket bra på din smala fina kropp
  • Anonym (Solar)
    Anonym (SC) skrev 2014-08-08 16:35:50 följande:
    Solar, vill bara säga att jag ÄLSKAR dina bilder! Mycket vackrare än så här kan inte en kvinna bli Solig
    Anonym (SC) skrev 2014-08-08 16:37:37 följande:
    Och sexigare än så här blir det inte Flört
    Tack för dom fina kommentarerna

• Anonym (Solar)

Här kommer en bild på en påklädd tjej som omväxling

• Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-09 04:59:47 följande:
    Menar du att jag missat dig utan?

Jag gillar klädseln...visar formerna rätt tydligt. Sen det där söta smilet får du stjärna i kanten för, otroligt söt är du.
    Beundrare skrev 2014-08-09 07:12:01 följande:
    Jag gillar absolut det man ser. Himla söt
    k14 skrev 2014-08-09 08:09:22 följande:
    En snygg påklädd brud !

Gillar ditt tjocka hår ! C=
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-09 08:32:57 följande:
    Du är väldigt vacker Solar! Och jag älskar din outfit :)
    Tack så mycketGlad

• Anonym (Solar)
    Borkason skrev 2014-08-09 09:38:54 följande:
    Gillar ditt hår kvinna, så långt och fritt och vackert :)
    Tack så mycket
Svar på tråden Helkroppstråden