Inlägg från: Anonym (Solar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solar)

Helkroppstråden

Borkason skrev 2014-07-29 18:21:53 följande:
    Mysigt... Puss på foten!
    Tur för dig att mina fötter är ny tvättade
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 18:24:30 följande:
    Gud vad jag gillar dina bilder, magen...ja magen...ojojoj!
    Gillar du platta magar?
    ÄngDal skrev 2014-07-29 18:28:43 följande:
    Tänk att du har utsikt över en så vacker mage varje dag... och det synnerligen intressanta stället söderdärom... :)
    Menar du det stället som är täckt av tyg?
    Movit skrev 2014-07-29 18:34:39 följande:
    Såg du grannen med teleobjektiv......det skulle ha kunnat  vara jag om jag var din granne.....fast jag hade nog lämnat objektivet hemma och kommit över och pratat lite med dig.....tror nämligen att jag skulle behöva en PT......du kanske har lite tid över....Drömmer

Jag att var en gubbe som glodde som tusan på mig genom sitt fönster.

Så du skulle ha spanat in mig först innan du hade kommit och pratat med mig om träning och sånt  

• Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 20:58:12 följande:
    Ja det gör jag verkligen...
    Den var lite rundare innan jag började att träna för att få den platt
  • Anonym (Solar)
    Movit skrev 2014-07-29 21:07:26 följande:
    Finns risk att jag beundrat lite på distans först....vill inte storma fram allt för våldsamt.
    Så du hade stått och spanat ett tag för att samla mod för att våga gå fram och börja prata med mig
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-29 21:28:59 följande:
    Snyggt, baby!

Och, Solar, du har rätt ? jag menar det där stället som är täckt av tyg (nu har du ju ett tygbeklätt ställe till av intresse)
    ;)
    Tack!
    Gillar man små så kan ju det stället också vara intressant för en kille
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 21:30:41 följande:
    Den var nog riktigt fin då med men nu så blir man att dagdrömma en smula när man kollar på den!

Jag var lite för mullig då och du kanske hade tyckt att det var fint men det tyckte inte jag så jag tränade tills den blev platt
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 21:33:51 följande:
    Så brottarvänlig så du anar inte...Jösses!
    Du får ta och komma hit så vi får ta en match
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-29 21:35:39 följande:
    Jättefin är du
    Tack
    ÄngDal skrev 2014-07-29 21:41:29 följande:
    Bägge platserna är ju synnerligen intressanta och små är väldigt trevliga att ha och göra med, väldigt trevligt till och med. Glad
    Ni killar brukar ju tycka det.
    Så du gillar lite mindre bröst
    Movit skrev 2014-07-29 21:56:44 följande:
    Helt galet....på riktigt helt galet vackert....
    Tack
    Movit skrev 2014-07-29 22:03:23 följande:
    Kanske det.....kanske inte...en relativt hypotetisk fråga....men gått fram till dig hade jag absolut gjort!
    Så du hade kommit fram och pratat med mig och jag skulle nog kolla vad du tittade mest på.
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 22:14:40 följande:
    Ja kanske kanske inte...vem vet! Det jag vet är då att nu så är den verkligen snygg och kopiöst trevlig att kolla på. Men samtidigt det är inte bara magen som är det!
    Tack! Det hoppas jag verkligen att du inte bara tycker att min mage är fin

• Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-30 18:26:23 följande:
    Jag gillar visserligen även större men ja ? jag tycker verkligen att små bröst är både snygga och sexiga.
    Kul att du gillar både stora och små tuttar.
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-30 20:11:42 följande:
    Haha...visste bara var, när och med vem så ställer jag gärna upp på en match!

Nej hela du är väldigt väldigt fin, så magen är bara en liten del...och platt! Sen är man ju inte bättre än att man gillar när det är lite kläder men favoritbilden är du i svallande hår och klänningen, där hade man haft svårt för att inte försökt att charma kläderna av dig!
     Jag bor Värmdö så kom hit så vi kan ta en match.
    Så du gillar den bilden bäst
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-31 19:26:38 följande:
    Herregud vad du är läcker! Den rumpan och benen, ja du! Jävla härlig kropp helt enkelt...
    Tack!
    Kul att du tycker att min kropp är fin.
    Jag ska ut i morgon och då ska jag klä mig i en fin klänning så det kanske blir en bild när jag har den på mig
Svar på tråden Helkroppstråden