• TheFourthHorseman

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 21:06:51 följande:

TheFourthHorseman: var är du ? Letar efter en stor o stark man som du borde man ju kunna hitta lätt..

Jag är ju här och väntar på att du ska höra av dig hjärtat. :*

Låt mig bli den gladaste killen på fl.
  • Anonym (Mammatill 7)

TheFourthHorseman: Ja vem vet ,jag börjar smälta... Men jag är en krävande kvinna

• TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 21:30:58 följande:

TheFourthHorseman: Ja vem vet ,jag börjar smälta... Men jag är en krävande kvinna

Jag gör mitt bästa och ger mitt allt för dig vackra kvinna.

Ett Hej skulle få min kropp att utsöndra all världens lycka . :*

Krävande ska man vara.
  • Underhill
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 20:48:21 följande:
    Måste värma mig på nått sätt...

Skumt läckert ;)...vilka goa bröst du har!
    E vi överens så kör vi
  • CatMan
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 20:48:21 följande:

Måste värma mig på nått sätt...

Jag vill att du ska veta att din kropp ligger lätt på FL tio i topp lista...och då är det några som är riktigt vackra. Celine, Dress, Nytt Namn, Häck Häxan mfl som visat snygga och läckra bilder här under några år. Du är en pärla {#emotions_dlg.flower}
  • TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 21:06:51 följande:

TheFourthHorseman: var är du ? Letar efter en stor o stark man som du borde man ju kunna hitta lätt..

Hoppas du inte låter trollen skrämma dig. Avundsjuka är en allt för vanlig åkomma här. :(
  • Anonym (Mammatill 7)

Kattpappan : Du är alltför snäll o det har jag svårt att tro men jag får verkligen en enorm boost av dina fina ord . Pussar till dig!

• TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 22:16:53 följande:

Kattpappan : Du är alltför snäll o det har jag svårt att tro men jag får verkligen en enorm boost av dina fina ord . Pussar till dig!

Fantastiskt. Du är så enastående snygg.

Min sista kommentar då jag uppenbarligen stör folk.

Puss
  • CatMan
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-11-28 22:16:53 följande:

Det är sant, jag är alltför väluppfostrad för att skojja om sådant.
    Du är väldigt vacker och sexig, att du av vad jag läst verkar ha en fin personlighet gör dig inte sämre, tvärt om.

Det som är bra med FL är att det finns många människor, unga som gamla och att de flesta är trevliga och normala (nåja, det finns vissa undantag, men dem struntar man bara i)

Jag hoppas att du ger FL lite tid, då kan du möta många fina personer, kanske även på riktigt, vem vet.

Ha det så bra...nu är farbror trött och ska krypa ner i sängen.
  • Anonym (Mammatill 7)

TheFourthHorseman: du har varit underbar tycker jag ,vad andra säger är inget jag lyssnar på.