• Påven Johanna

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-11-30 13:44:42 följande:
    Jag skulle få dina vackra och oskuldsfulla kinder att rodna Påven....{#emotions_dlg.djavulsk}
    Den här påven har inget emot att rodna.
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 13:45:29 följande:
    Den här påven har inget emot att rodna.
    När skall denna allsmäktiga Påve få mig att rodna då?
    Ordförande i seniorklubben
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 14:07:42 följande:
    När skall denna allsmäktiga Påve få mig att rodna då?
    Det är inte min uppgift. Jag är bara en enkel om än viktig Guds tjänare som fått lov att när Han inte ser vädja om att den del av mänskligheten som fått sig utseendet serverat också visa det. 

"Gud" är förstås samma livsnjutare som de flesta andra. Men i likhet med politiker så vill han inte bli avslöjad under "akten" så att säga.

Hur som helst så gillar både han och jag dina bilder mest. Faktum är att vi emellanåt unnar oss att ha skoj till dem ihop.
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:15:40 följande:
    Det är inte min uppgift. Jag är bara en enkel om än viktig Guds tjänare som fått lov att när Han inte ser vädja om att den del av mänskligheten som fått sig utseendet serverat också visa det. 

"Gud" är förstås samma livsnjutare som de flesta andra. Men i likhet med politiker så vill han inte bli avslöjad under "akten" så att säga.

Hur som helst så gillar både han och jag dina bilder mest. Faktum är att vi emellanåt unnar oss att ha skoj till dem ihop.
    Det låter som någon ny slags spännande treenighet det du beskriver. Du och gud som avnjuter en avbildning av mig. Vad skall sekten heta??

• Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 14:20:27 följande:
    Det låter som någon ny slags spännande treenighet det du beskriver. Du och gud som avnjuter en avbildning av mig. Vad skall sekten heta??
    Ja, den döps förstås efter mig. Påven Johannas högst hållna skatter, tycker jag funkar tillfredsställande.
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:27:22 följande:
    Ja, den döps förstås efter mig. Påven Johannas högst hållna skatter, tycker jag funkar tillfredsställande.
    Det låter mycket lovande. Hoppas den får riktigt många medlemmar. Du vet vart du och gud skall skicka 80% av medlemsintäkterna hoppas jag !!
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 14:30:04 följande:
    Det låter mycket lovande. Hoppas den får riktigt många medlemmar. Du vet vart du och gud skall skicka 80% av medlemsintäkterna hoppas jag !!
    Gud är inte särskilt generös och det är inte jag heller, är jag rädd. Men jag kan i alla fall från min sida utlova 80% riktigt gudomliga orgasmer till dina bilder.
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2015-11-30 14:35:54 följande:
    Gud är inte särskilt generös och det är inte jag heller, är jag rädd. Men jag kan i alla fall från min sida utlova 80% riktigt gudomliga orgasmer till dina bilder.
    Det är också en mycket stor gåva Påven! Men vad händer med de andra 20%

Vi hörs  
  • b81
    nysnö skrev 2015-11-28 10:06:10 följande:

Godmorgon! Hoppas att ni får en bra dag i kylan och rusket!

Den bilden värmde underbart en regning och tråkig dag som denna!!!

MUMS!! :-*