• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-12-02 16:40:13 följande:
    Haha, du är störd !
    Det kompenseras av hur snygg du är. 
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2015-12-01 20:50:33 följande:

[quote=76068766][quote-nick]Anonym (Quexet) skrev 2015-12-01 20:46:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Du och ditt lilla bakverk är väldigt fina ;)

Tack kära du! Solig
    Neol skrev 2015-12-01 20:51:34 följande:
    Fan Quexet... Den där rumpan drar ju igång så jäkla mycket grejer hos mig när jag ser den sådär Tyst
    Haha, jasså?! {#emotions_dlg.djavulsk} Det är ömsesidigt ,med dina bilder härliga du! Drömmer

• Anonym (Quexet)
    Anonym (Watermelon) skrev 2015-12-01 20:57:41 följande:

Sexig rumpa får man känna?

Det är bara att klämma på! Tungan ute
    Borka skrev 2015-12-01 21:32:13 följande:
    Wow...Kexet!!!
    Så fantastiskt att få se hela din vackra baksida... rumpan, ryggen... Och de där underbara fotsulorna :)
    Skäms Tack vackra Borka! Solig
    Öland skrev 2015-12-01 21:46:05 följande:

Härliga skapelser tjejer :)

Tack snälla! GladAlltid lika snygg. Jävligt läckert
    Blir bortskämd med så många snälla ord! Kyss

• Anonym (Quexet)
    Borka skrev 2015-12-02 13:16:42 följande:
    Vilken mysig bild! Underbara händer. Kyss
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Snart pappa) skrev 2015-12-02 16:23:43 följande:
    Wow.... Drömmer
  • Anonym (Quexet)

Hoppas ni har en underbar lillördag gott folk! Skål
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-12-02 16:49:11 följande:
    Var är det i Pillans "lucka 2" då? ;)
    Hahahahaha....och med min sjuka humor, så vände jag din lucka 2 till nån helt annan lucka 2...hahaha
    Hade ju inte varit helt fel att hitta zacken i lucka 2, men har ju 22 luckor kvar, så jag håller tummarna ;) 
  • JagMan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-02 18:11:00 följande:
    Hoppas ni har en underbar lillördag gott folk! Skål
    duktig på att svanka ser man ...
    läcker bild
  • Anonym (Snart pappa)

Hoppas ni har en underbar lillördag gott folk! 

Gah!!!! Läcker
  • Trunk

Hoppas ni har en underbar lillördag gott folk! 

Ja herregud... vilken svank... du levererar som alltid! Ha en underbar lilllördag själv fining
    Nyfiken