• Nyfikne

Helkroppstråden

skilla77 skrev 2013-05-13 15:41:09 följande:
    Tycker du ser ut att ha det ganska roligt faktiskt Flört
    Ja, hänger man här och se på dina bilder, blir man inspirerad :)
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-05-13 15:39:33 följande:
    Hade lite tråkigt på jobbet :)

Drömmer Tur för oss...
  • Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-13 15:44:27 följande:
    Drömmer Tur för oss...
    ja, tur oxå att man kan vara i fred på toan i alla fall.
    på det öppna kontorslandskapet, hade jobbkompisarna fått vara med i bakgrunden annars :D

• skilla77
    Mattias39 skrev 2013-05-13 15:43:22 följande:

Tror mer på en trånande ko, i såfall... Glad

Känner igen det där med  tristess på jobbet, tur man kan roa sig med lite fotande då... :)
    Bra jobbat, kanske håller det tjejerna nöjda ett tag till! Glad
    Beror på din prestation Matte Flört.
  • Tillie

Såhär såg man ut en gång i tiden....  

• Kakaa
    Tillie skrev 2013-05-13 17:29:23 följande:
     Såhär såg man ut en gång i tiden....  

Jätte fint. En vackert fyllig kropp.. sedan så är jag.. (JAG alltså) mycket för små bröst, tycker det är vackert. :) Oavsett hur du ser ut nu så borde du visa upp dig, en vacker ung tjej är vad du är. 
  • Tillie
    Kakaa skrev 2013-05-13 17:31:44 följande:
    Jätte fint. En vackert fyllig kropp.. sedan så är jag.. (JAG alltså) mycket för små bröst, tycker det är vackert. :) Oavsett hur du ser ut nu så borde du visa upp dig, en vacker ung tjej är vad du är. 
    Tack Glad Nu har den blivit lite för fyllig tycker jag och bysten lite större också.Flört Men jag har bestämt mig för att gå ner alla kilo till min kroppsform jag har på bilden, kanske ytterligare 8 kg till..
  • Kakaa
    Tillie skrev 2013-05-13 17:41:52 följande:
    Tack Glad Nu har den blivit lite för fyllig tycker jag och bysten lite större också.Flört Men jag har bestämt mig för att gå ner alla kilo till min kroppsform jag har på bilden, kanske ytterligare 8 kg till..
    Gör det som du skulle trivas mest med. :) Huvudsaken är ju att du är tillfreds med dig själv.