• Brio

Helkroppstråden

Anonym (Tigerlily) skrev 2013-05-10 20:15:56 följande:
    Ingen vidare snygg kropp just nu. Vet att jag väger för mkt! Men efter fött barn & så duger den någorlunda. 10 kg bort så:) 

Fin kropp! MEN.. jag blir provocerad när människor som verkligen inte är plus-size säger att de är det. 
  • Kakaa

bara en allmän fråga, vad är en plus-sizekropp? :) Alltså hur "stor" skall man vara för att passa in där. Aldrig fått grepp om vad som är mulligt, och vad som är tjockt, och vad som är smalt.

• Man26

Tilli du har en otroligt fin kropp!
    kan inte sluta kolla på dig :P
    kramar 

• Anonym (Redhead)
    Kakaa skrev 2013-05-13 17:55:17 följande:
    bara en allmän fråga, vad är en plus-sizekropp? :) Alltså hur "stor" skall man vara för att passa in där. Aldrig fått grepp om vad som är mulligt, och vad som är tjockt, och vad som är smalt.
    Någon som drar mer än XL i storlek skulle jag säga. Alltså storlek 46/48 och uppåt.
  • Tom Araya
    Tillie skrev 2013-05-13 17:52:15 följande:
     antar att jag inte kvalar inRynkar på näsanTungan ute
    Man ska vara seriös och aktiv samt inte vara ute efter att fula mot andra medlemmar, hur du ser ut har mindre betydelse men du är en av de jag gärna ser mer av.Solig
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Kakaa
    Anonym (Redhead) skrev 2013-05-13 18:01:14 följande:
    Någon som drar mer än XL i storlek skulle jag säga. Alltså storlek 46/48 och uppåt.
    Ah, tack.. men sånt ser ju inte jag om jag inte går och kollar in kläd-lapparna. :) Tack ändå för försöket. ;P 

Och tack för tidigare komplimang :)
  • Tillie
    Brio skrev 2013-05-13 17:52:30 följande:
    Fin kropp! MEN.. jag blir provocerad när människor som verkligen inte är plus-size säger att de är det. 
    Där var jag inte plus-size, bilden är inte helt dagsfärsk heller. Har lagt på mig en del kilon sen dess. Men jag förstår precis vad du menar, absolut. 
  • Tillie
    Tillie skrev 2013-05-13 18:08:11 följande:
    Där var jag inte plus-size, bilden är inte helt dagsfärsk heller. Har lagt på mig en del kilon sen dess. Men jag förstår precis vad du menar, absolut. 
    Oj hoppsan, nu såg jag att du inte menade mig, läste lite väl för fort. Sorry, glöm detta... Skäms
  • Tom Araya
    Kakaa skrev 2013-05-13 17:55:17 följande:
    Egentligen borde plus-size vara allt över size zero och size zero vet vi ju är väldigt litet och smalt.Drömmer
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Kakaa

Jag gillar fylliga kvinnor.. Solig Jag blir så glad, känns som vårkänslor!