• Fröken Maria

Helkroppstråden

Om du fortsätter kämpa når du dit en dag tro mig!! Jag har inte alltid sett ut såhär!!

Mattias39 skrev 2015-12-14 20:21:02 följande:

Har också varit ute på en härlig löprunda...men inte med en så fantastisk kropp som din...!! Läcker!!!

• b81
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-14 20:36:03 följande:

Ohh I like! ;)Ha ha ska se ifall vi kan ordna det!

Ahhhh sounds like a promise...
  • justme79
    Fröken Maria skrev 2015-12-14 20:47:42 följande:

Å så snyggt!! När jag ser sådana vackra hår kan jag sakna ett långt hår men bara just då!!

Tack Maria!! Provat kortare några gånger men ne. Jag älskar att ha långt!!
  • Fröken Maria

När jag gick på gymnasiet hade jag låååångt hår jag kunde sitta på det.. Så fick min bästa vän cancer. Jag gick hem å flätade mitt tjocka hår i en lång fläta längs hela ryggen å lånade sedan pappas rakapparat. Kom till skolan nästa dag med 3mm stubb å en fläta på över en meter i handen.. Vi gick till perukmakaren som gjorde tre peruker till min kompis om jag inte minns helt fel. Sedan dess har jag haft kort hår i många olika varianter å trivs bäst i kort.. Å ja efter många om å men blev min vän tillslut frisk igen..

Vinterflickan79 skrev 2015-12-14 21:57:35 följande:

Tack Maria!! Provat kortare några gånger men ne. Jag älskar att ha långt!!

• justme79
    b81 skrev 2015-12-14 21:50:05 följande:

Ahhhh sounds like a promise...

Du har väl skickat iväg din önskelista?! ;)
  • justme79
    Fröken Maria skrev 2015-12-14 22:46:19 följande:

När jag gick på gymnasiet hade jag låååångt hår jag kunde sitta på det.. Så fick min bästa vän cancer. Jag gick hem å flätade mitt tjocka hår i en lång fläta längs hela ryggen å lånade sedan pappas rakapparat. Kom till skolan nästa dag med 3mm stubb å en fläta på över en meter i handen.. Vi gick till perukmakaren som gjorde tre peruker till min kompis om jag inte minns helt fel. Sedan dess har jag haft kort hår i många olika varianter å trivs bäst i kort.. Å ja efter många om å men blev min vän tillslut frisk igen..

Fy vilken upplevelse! Kan förstå att man inte vill ha långt i ett sånt läge. Skönt att din kompis blev frisk. Är ju en jävla sjukdom!
  • Anonym (Mammatill 7)

TveFourthHorseman:Tack fina du!

Mattias39: Tack snälla!

• Anonym (Mammatill 7)

Vinterflickan: Jättefint hår också !

• Anonym (Mammatill 7)

TheFourthHorseman: Slinter igen. Tack fina du!

Fröken Maria : Vad fint gjort av dig. Kram

• TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-15 01:12:31 följande:

TheFourthHorseman: Slinter igen. Tack fina du!

Fröken Maria : Vad fint gjort av dig. Kram

Så lite så underbara. För dig är inget för lite och inga ord för stora. :*
    On his pale horse he rode and hell was following!