Helkroppstråden
Så ska du inte känna. Ingen ska känna sig tvingad att lägga ut bilder. Vill man inte så vill man inte!
Så ska du inte känna. Ingen ska känna sig tvingad att lägga ut bilder. Vill man inte så vill man inte!
ÄNTLIGEN SÖNDAG!
Jag fullkomligt älskar söndagar. Den börjar alltid med en massa gos på morgonen för att sen fortsätta med spontanitet. Göra det vi känner för sen om det blir att tvätta eller bara fortsätta mysa hela dagen spelar ingen roll för det är SÖNDAG!
Får dock bli en repris i denna tråd då helgens bilder troligen inte får visas här!
ÄNTLIGEN SÖNDAG!
Jag fullkomligt älskar söndagar. Den börjar alltid med en massa gos på morgonen för att sen fortsätta med spontanitet. Göra det vi känner för sen om det blir att tvätta eller bara fortsätta mysa hela dagen spelar ingen roll för det är SÖNDAG!
Får dock bli en repris i denna tråd då helgens bilder troligen inte får visas här!
Vackre man. Jag föreställer mig att det finns ett par snälla ögon där utanför bild, och kanske skrattrynkor också. Men i alla fall sådana där varma, snälla ögon.
Det är banne mig det bästa som finns!
Glad lucia eller vad man säger . Kör en liten repris.
TheFourthHorseman: Tack fina du!
Mina grabbar är medi det mesta jag gör, hur ska de annars lära sig för livet.. Tex hör om veckan när det var dags att byta till vinterdäck eller varje gång deras tvättkorg är full å det behöver tvättas... Med mat tycker jag det är så självklart för det måste vi ha flera gånger om dagen å de kan lika bra som jag fixa en matig sallad, röra ihop köttfärs med ägg å kryddor å steka hamburgare tex... Barn kan mycket bara vi ger den chansen både att lyckas å att misslyckas... Sorry nu blev det mkt ot...
Hallå gillar det du skriver har själv mina barn med i köket när jag lagar mat då jag tycker om att vissa hur man gör ifrån grunden till dom eftersom jag jobbar som kock å har en kompis som nyss släpte sin första kockbok för barn å vuxna i köket