• Anonym (Mammatill 7)

Helkroppstråden

Godmorgon alla fina!

• 78peter

[quote=76126856][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 07:53:05 följande:[/quote-nick]Godmorgon alla fina!

[/God morgon är ledig idag så kan krypa ner brevid dig????????

• TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 07:53:05 följande:

Godmorgon alla fina!

Godmorgon du vackra och sexigt gyllenbruna varelse.
    On his pale horse he rode and hell was following!
  • TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 02:59:15 följande:

TheFourthHorseman: Tack fina du! Vad är det du undrar? Hoppas du får en härlig torsdag .

Några saker. :)

O kanske lära känna dig lite mer. Tack detsamma goding.
    On his pale horse he rode and hell was following!
  • Gbgnyfiken
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 07:53:05 följande:

Godmorgon alla fina!

God morgon till dig med, Ser skönt ut att krypa ner där. ;)
  • Påven Johanna
    TheFourthHorseman skrev 2015-12-17 02:50:23 följande:
    Du är så fin.

Om du ändå ville skriva till lilla mig. :*
    Du måste sluta tjata om PM, det är väldigt tråkig läsning och inte alls avsikten med den här tråden och den stämning som är önskvärd i den. Alla, inklusive Mt7, vet att du önskar etablera en privat kontakt - det är helt enkelt inget du behöver upprepa mer. Det räcker med att du framför det önskemålet en (1) gång per kvinna som intresserar dig. 
  • Anonym (Mammatill 7)

Borka: Tack snälla du ,du är inte så tokig själv.

78peter: Ja om du hade varit här i värmen ...

TheFourthHorseman: Tack tack!

Gbgnyfiken: Låter mysigt .

Påven Johanna: För min del är det ok o ni andra kan ju bara scrolla förbi.

• Anonym (Gruppen)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 09:38:20 följande:

Nej det är inte okej för att det legitimerar ett beteende vi inte vill ha i tråden, att varje kåt jäkel som vill knulla trakasserar tjejer som postar bilder anonymt med tjat om pm.
  • Påven Johanna
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 09:38:20 följande:

Borka: Tack snälla du ,du är inte så tokig själv.

78peter: Ja om du hade varit här i värmen ...

TheFourthHorseman: Tack tack!

Gbgnyfiken: Låter mysigt .

Ja, jag har förstått att du tycker att det är okej eller kanske till och med bra, Annars hade du väl för länge sedan antingen tydligt tackat nej till privat kontakt eller vid det här laget gett honom möjlighet att skicka dig PM. I och med att du låter bli att agera enligt något av dessa två alternativ så tillåter du tjatet att fortsätta trots att det, som sagt, inte alls är tanken med tråden. 

Tjat är trist. Att inte säga ifrån och därmed bidra till tjatet är också trist. Varför ger du inte honom ett rakt besked om hur du vill ha det? Vad beror sådant på?
  • Anonym (den siste kommunisten)
    Påven Johanna skrev 2015-12-17 10:02:15 följande:
    Ja, jag har förstått att du tycker att det är okej eller kanske till och med bra, Annars hade du väl för länge sedan antingen tydligt tackat nej till privat kontakt eller vid det här laget gett honom möjlighet att skicka dig PM. I och med att du låter bli att agera enligt något av dessa två alternativ så tillåter du tjatet att fortsätta trots att det, som sagt, inte alls är tanken med tråden. 

Tjat är trist. Att inte säga ifrån och därmed bidra till tjatet är också trist. Varför ger du inte honom ett rakt besked om hur du vill ha det? Vad beror sådant på?
    Huvudproblemet här är ju inte tjejen utan killen. Att han efter att ha frågat ett par gånger och inte fått något PM så borde han förstå att det inte är någon mening. Han borde visa respekt för det.
    Att ni tjejer ibland också kunde vara tydligare är en annan sak. Hon bidrar inte till hans tjat.