• Gastkramaren

Helkroppstråden

Fru38 skrev 2015-12-17 13:08:59 följande:

Repris....

Trots den karga, mörka bakgrunden känns bilden härligt somrig. Fin kropp! :)
  • Anonym (Kille78)

]Vinterflickan79 skrev 2015-12-17 12:57:51 följande

;)Jag kanske kan läsa dina tankar! ;)

Får vara ett litet nyp i så fall!

Ja jag tänkte att du gärna fick nypa själv ;)

Jag vill hellre leka lätt med pekfingret över den eller kanske tungan ;)

• 78peter

Härlig somrig bild .....

Repris....

• Mattias39
    Fröken Maria skrev 2015-12-14 20:48:57 följande:
    Om du fortsätter kämpa når du dit en dag tro mig!! Jag har inte alltid sett ut såhär!!

Har en bit kvar....
  • Mattias39
    Fröken Maria skrev 2015-12-14 20:48:57 följande:
    Om du fortsätter kämpa når du dit en dag tro mig!! Jag har inte alltid sett ut såhär!!

Har en bit kvar....
  • Underhill
    Repris....
    Åh, solsken :)...ge mig mer i dessa mörka tider :-P
    E vi överens så kör vi
  • Maria 434
    Påven Johanna skrev 2015-12-17 09:09:32 följande:

Du måste sluta tjata om PM, det är väldigt tråkig läsning och inte alls avsikten med den här tråden och den stämning som är önskvärd i den. Alla, inklusive Mt7, vet att du önskar etablera en privat kontakt - det är helt enkelt inget du behöver upprepa mer. Det räcker med att du framför det önskemålet en (1) gång per kvinna som intresserar dig. 

• Gbgnyfiken

[quote=76127319][quote-nick]Vinterflickan79 skrev 2015-12-17 10:37:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Som gelehallon, man vill bara ha mer...

• TheFourthHorseman
    Påven Johanna skrev 2015-12-17 10:21:37 följande:

Nej, det är riktigt. Men hon bidrar i alla fall inte till att eliminera det. Och säg inte "ni tjejer" är du snäll, jag kan försäkra dig om att jag är både kvinna och mycket, mycket tydlig. Finns inte en karl som behöver gå runt om känna sig oviss om vad jag vill och inte.

Hur som helst så ser jag gärna att tråden återgår till trådens ursprungliga intention. Jag älskar nämligen den här tråden. 

Nu är det väldigt enkelt. Ni som inte vill läsa vissa saker skrollar bara förbi. Det är en sak som inte berör någon annan än just mig och denne.

Det är en öppen tråd och man skriver ju vad man vill så länge det inte är dumt eller emot regler.

Ni som stör er gör det för att ni vill göra det och för att ni vill trigga igång intriger vilket är bra mkt värre.

Hade bra nu och försök bry er om er själva istället.
    On his pale horse he rode and hell was following!
  • TheFourthHorseman

I övrigt så kommer jag inte bemöda mig med några som helst svar framöver så om ni har nått på hjärtat så kommer det tyvär gå för döva öron. Orkar inte hålla på och näbba. Puss o kram

On his pale horse he rode and hell was following!