Helkroppstråden
Repris....
Repris....
]Vinterflickan79 skrev 2015-12-17 12:57:51 följande
;)Jag kanske kan läsa dina tankar! ;)
Får vara ett litet nyp i så fall!
Ja jag tänkte att du gärna fick nypa själv ;)
Jag vill hellre leka lätt med pekfingret över den eller kanske tungan ;)
Härlig somrig bild .....
Repris....
Du måste sluta tjata om PM, det är väldigt tråkig läsning och inte alls avsikten med den här tråden och den stämning som är önskvärd i den. Alla, inklusive Mt7, vet att du önskar etablera en privat kontakt - det är helt enkelt inget du behöver upprepa mer. Det räcker med att du framför det önskemålet en (1) gång per kvinna som intresserar dig.
[quote=76127319][quote-nick]Vinterflickan79 skrev 2015-12-17 10:37:06 följande:[/quote-nick][/quote]
Som gelehallon, man vill bara ha mer...
Nej, det är riktigt. Men hon bidrar i alla fall inte till att eliminera det. Och säg inte "ni tjejer" är du snäll, jag kan försäkra dig om att jag är både kvinna och mycket, mycket tydlig. Finns inte en karl som behöver gå runt om känna sig oviss om vad jag vill och inte.
Hur som helst så ser jag gärna att tråden återgår till trådens ursprungliga intention. Jag älskar nämligen den här tråden.
I övrigt så kommer jag inte bemöda mig med några som helst svar framöver så om ni har nått på hjärtat så kommer det tyvär gå för döva öron. Orkar inte hålla på och näbba. Puss o kram