• Påven Johanna

Helkroppstråden

Ingen har missat mig, jag har inte postat några bilder och kommer inte att göra det heller. Jag tittar och kommenterar. Och njuter förstås!

• Mattias39
    Påven Johanna skrev 2015-12-18 11:20:21 följande:
    Jag har varit med helt sedan födelseögonblicket. Cool
    ÅH...men alltid i bakgrunden? Eller har du kanske postat under annat nick tro? Drömmer
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:20:32 följande:
    Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!
    Vill bara påpeka att du nu har smittat av dig och att jag(och fler med mig) nu går runt med trånga kalsonger...
    Helt otroligt läckert!!!
    Hoppas festen blir bra!

• Mattias39
    Påven Johanna skrev 2015-12-18 11:21:58 följande:
    Ingen har missat mig, jag har inte postat några bilder och kommer inte att göra det heller. Jag tittar och kommenterar. Och njuter förstås! smile1.gif
    Ah.....det är okej, eftersom man blir glad av dina kommentarer!!
  • Sydman

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Underbar kropp du har fröken????

Du ser ut att vara muralas och fin inför kvällen????

• Sydman

Du har en helt underbar kropp fröken!du ser ut att vara nyrakad och fin inför kvällen!

• Anonym (FridaJ)

Gör min debut i den här tråden då!
  • Anonym (Gruppen)
    Anonym (FridaJ) skrev 2015-12-18 12:19:13 följande:

Gör min debut i den här tråden då!

Stulen bild från nätet

https://www.google.se/search?q=fitness+body+girl&sa=X&ved=0ahUKEwjXodGnpeXJAhWDhiwKHTZcDsIQvQ4IFygA
  • Gbgnyfiken
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-18 06:38:04 följande:

Äntligen fredag!

Ja äntligen!

Ha en bra sådan fina du.
  • Gbgnyfiken

Snygging!

Jobbigt med våta trosor, det måste du göra något åt. :)
  • Anonym (FridaJ)
    Anonym (Gruppen) skrev 2015-12-18 12:21:55 följande:
    Stulen bild från nätet

www.google.se/search&sa=X&ved=0ahUKEwjXodGnpeXJAhWDhiwKHTZcDsIQvQ4IFygA
    Tackar så hjärtligt för komplimangen.