• Fröken Maria

Helkroppstråden

Tack!! Nyrakad är jag för det mesta... Gillar det så.... Har hört att det brukar gå rätt vilt till på dessa fester )(ny på jobbet) men vad som händer på festen stannar på festen... Är det inte så de säger...

Sydman skrev 2015-12-18 12:16:17 följande:

Du har en helt underbar kropp fröken!du ser ut att vara nyrakad och fin inför kvällen!

• Fröken Maria

Trånga kalsonger låter ju urmysigt!! Well Done!! Då fortsätter jag att posta bilder då... Eller??

Mattias39 skrev 2015-12-18 11:23:19 följande:

ÅH...men alltid i bakgrunden? Eller har du kanske postat under annat nick tro? Vill bara påpeka att du nu har smittat av dig och att jag(och fler med mig) nu går runt med trånga kalsonger...

Helt otroligt läckert!!!

Hoppas festen blir bra!

• Fröken Maria

Tror jag ska börja använda mina geisha kulor på jobbet.. De fixar lite av frustrationen iaf...

Gbgnyfiken skrev 2015-12-18 12:27:30 följande:

Snygging!

Jobbigt med våta trosor, det måste du göra något åt. :)

• Mattias39
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 12:52:23 följande:
    Trånga kalsonger låter ju urmysigt!! Well Done!! Då fortsätter jag att posta bilder då... Eller??
    ABSOLUT!!!
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 12:54:07 följande:
    Tror jag ska börja använda mina geisha kulor på jobbet.. De fixar lite av frustrationen iaf...

Mm...gör´t....Gör´t...!!

• Gaskarl
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:20:32 följande:

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Uhhh... Snyggaste bilden på länge, läckerbit..
  • Mr Hard

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Du borde ta vara på de då! :) Göra nånting på egen hand! Sexig bild Btw.
  • Fröken Maria
    Mr Hard skrev 2015-12-18 13:28:48 följande:
    Du borde ta vara på de då! :) Göra nånting på egen hand! Sexig bild Btw.
    Jag gör massor på egenhand... Inte det som är problemet... Ibland blir det jobbigt med mkt lust å kåthet bara...
  • Mr Hard
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 13:40:28 följande:
    Jag gör massor på egenhand... Inte det som är problemet... Ibland blir det jobbigt med mkt lust å kåthet bara...
    Okej! Bra! :)
  • Borka

Hoppas du träffar någon snygging på jobbet ;)
    Borka rövar bort dina fötter
  • TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-18 06:38:04 följande:

Äntligen fredag!

Läckerbit. The things i would do to you. ;)
    On his pale horse he rode and hell was following!