• Anonym (Ojojoj)

Helkroppstråden

Anonym (Kakaa=sexy) skrev 2013-05-14 04:01:33 följande:
    Jag tycker Kakaa har en jättefin kropp! Kakaa är nog den snyggaste kvinnan i hela tråden! ♥

-------------------------------------------------- ------------------------

Jag vet, den sista bilden är inte så bra, men den får duga ;)
    Ojojoj...jag tror att jag är kär...säg att du har något innanför pannbenet också så gifter vi oss!
  • Anonym (-)
    Anonym (Ojojoj) skrev 2013-05-14 14:20:18 följande:
    Ojojoj...jag tror att jag är kär...säg att du har något innanför pannbenet också så gifter vi oss!
    Och så är det bara för dej att visa vem fan du är och vad du har att ge. 

Självcentrerade svin. Låt mej vara. 
  • Anonym (Ojojoj)
    Anonym (-) skrev 2013-05-14 14:31:18 följande:
    Och så är det bara för dej att visa vem fan du är och vad du har att ge. 

Självcentrerade svin. Låt mej vara. 
    Kyss
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ojojoj) skrev 2013-05-14 14:20:18 följande:
    Ojojoj...jag tror att jag är kär...säg att du har något innanför pannbenet också      så gifter vi oss!
    Kakaa har frågat om hon får gifta sig med min röv, och som förespråkare för min egen röv har jag i dennes namn accepterat Kakaa's förfrågan. Lysningen kommer bli om 2 veckor, om nu någon jävel bryr sig. 

Tänkte det var lika bra å meddela detta. Bara så ni vet.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FjärilVingad73

Men Anton: Vad romantiskt!!!! Bjuder ni på lysningsfika?!

• Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-14 14:43:10 följande:
    Men Anton: Vad romantiskt!!!! Bjuder ni på lysningsfika?!
    Såklart, FV, i höladan.....

Min egenkomponerade bål, men vaniljbullar till.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-05-14 14:47:14 följande:
    Vad är en lysning?
    "Lysning innebär en kungörelse om att två personer avser att ingå äktenskap med varandra, i syfte att upptäcka eventuella skäl som skulle kunna förhindra äktenskapet. Eftersom äktenskap i västvärlden framför allt ingåtts inom kyrkans ram finns ofta en sakral koppling och lysningen nämns redan under Fjärde Laterankoniciliet och Tridentinska kyrkomötet. Idag förekommer dock även sekulär lysning."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lysning 
  • pink  dolly
    Anton Chigurh skrev 2013-05-14 14:49:42 följande:
    "Lysning innebär en kungörelse om att två personer avser att ingå äktenskap med varandra, i syfte att upptäcka eventuella skäl som skulle kunna förhindra äktenskapet. Eftersom äktenskap i västvärlden framför allt ingåtts inom kyrkans ram finns ofta en sakral koppling och lysningen nämns redan under Fjärde Laterankoniciliet och Tridentinska kyrkomötet. Idag förekommer dock även sekulär lysning." sv.wikipedia.org/wiki/Lysning 

Bra du lär upp ynglingarna Anton ;)
  • Anton Chigurh
    pink dolly skrev 2013-05-14 14:50:40 följande:

Bra du lär upp ynglingarna Anton ;)
    Japp, ett tungt ansvar, men jag gör mitt bästa......