• lollat

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-05-14 14:49:42 följande:
    "Lysning innebär en kungörelse om att två personer avser att ingå äktenskap med varandra, i syfte att upptäcka eventuella skäl som skulle kunna förhindra äktenskapet. Eftersom äktenskap i västvärlden framför allt ingåtts inom kyrkans ram finns ofta en sakral koppling och lysningen nämns redan under Fjärde Laterankoniciliet och Tridentinska kyrkomötet. Idag förekommer dock även sekulär lysning."

sv.wikipedia.org/wiki/Lysning 
    Ja, jag fastnar liksom på kungörelse och sakral. Vem använder dom orden? För att inte tala om Laterankoniciliet, kyrkans ram och Tridentinska kyrkomötet. 

(Vill bara tillägga att jag har mastersexamen och doktorerar för tillfället)
  • Anonym (Ojojoj)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-14 14:36:42 följande:
    Kakaa har frågat om hon får gifta sig med min röv, och som förespråkare för min egen röv har jag i dennes namn accepterat Kakaa's förfrågan. Lysningen kommer bli om 2 veckor, om nu någon jävel bryr sig. 

Tänkte det var lika bra å meddela detta. Bara så ni vet.... 
    Då fanns det inget innanför pannbenet, case closed.... Flört

Shit vilka aggro människor, någon som informerat om att det är en öppen tråd?
  • Kakaa
    Anonym (Kakaa=sexy) skrev 2013-05-14 04:01:33 följande:
    Jag tycker Kakaa har en jättefin kropp! Kakaa är nog den snyggaste kvinnan i hela tråden! ♥

-------------------------------------------------- ------------------------

Jag vet, den sista bilden är inte så bra, men den får duga ;)
    Tack så snällt sagt, Riktigt glad blir jag.. Men jag är en av alla kvinnor. :) jag tycker nog att alla kvinnor har något speciellt. :) 
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2013-05-14 14:36:42 följande:
    Kakaa har frågat om hon får gifta sig med min röv, och som förespråkare för min egen röv har jag i dennes namn accepterat Kakaa's förfrågan. Lysningen kommer bli om 2 veckor, om nu någon jävel bryr sig. 

Tänkte det var lika bra å meddela detta. Bara så ni vet.... 
    Men älsklingsrumpan, du gick ut med det officiellt? Så romantiskt! Trodde du ville hålla mig hemlig. :>

• FjärilVingad73

Anton: Åh, får jag ääääntligen se insidan av din hölada?! *packar genast*

• Kakaa
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-14 15:01:40 följande:
    Anton: Åh, får jag ääääntligen se insidan av din hölada?! *packar genast*
    Som bride to be så är du stjärtligt välkommen. :)Solig
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-05-14 14:53:34 följande:
    Ja, jag fastnar liksom på kungörelse och sakral. Vem använder dom orden? För att inte tala om Laterankoniciliet, kyrkans ram och Tridentinska kyrkomötet. 

(Vill bara tillägga att jag har mastersexamen och doktorerar för tillfället)
    Jag har en helvetes massa licenser för att få svetsa tryckkärl, både MIG/MIG och elektrodsvets, har även licens för hårdlödning, och fallskärmshoppning, Å så har jag körkort, för bil och MC, och sk tungt släp till personbil...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FjärilVingad73

Taaaack Kakaa!
    Är så glad för er skull!! *studsar av förtjusning*

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-14 15:00:04 följande:
    Men älsklingsrumpan, du gick ut med det officiellt? Så romantiskt! Trodde du ville hålla mig hemlig. :>

Nädå, verkligen inte....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2013-05-14 15:05:34 följande:
    Jag har en helvetes massa licenser för att få svetsa tryckkärl, både MIG/MIG och elektrodsvets, har även licens för hårdlödning, och fallskärmshoppning, Å så har jag körkort, för bil och MC, och sk tungt släp till personbil...
    Du har en riktigt gudomlig röv också..