• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pp83

Läckra du.

Anonym (NT) skrev 2015-12-19 00:03:50 följande:

Kunde lägga ut en bild via mobilen för första gången på typ ett år tidigare idag så det firas med lite boobs. Hoppas ni alla har haft en fin fredag :)

• Gbgnyfiken
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-19 05:20:06 följande:

Gbgnyfiken: Tack snälla du!

Jag hoppas på mycket sol o värme.

Ja, det är klart och det bör du ju få också.

Bada lite för mig också. :)
  • Anonym (Norrlänning)
    Anonym (NT) skrev 2015-12-19 00:03:50 följande:

Kunde lägga ut en bild via mobilen för första gången på typ ett år tidigare idag så det firas med lite boobs. Hoppas ni alla har haft en fin fredag :)

Och riktigt fina boobs har du. ;)
  • Anonym (NT)
    Joohann skrev 2015-12-19 02:53:00 följande:
    Så nice boobs NT ;)
    Jovars...firat fredag i totalt mörker.....jordfelsbrytare som löste ut.....tur att det fanns jour elektriker :)
    Tack! Mörker är ju mysigt, men utan el blir det svårt att leva! Tur det löste sig Solig
    AssarZ skrev 2015-12-19 03:19:46 följande:
    Vilka härliga bröst! Sitter verkligen "på plats" där dom skall ???? Snyggt!
    Antar du menar mina? Isåfall säger jag tack! Det är ju det bästa med små tuttisar, dom sitter alltid där dom ska Glad
    JagMan skrev 2015-12-19 05:09:02 följande:
    Fina fasta ... Och sugvänliga
    Hehe Flört
    straight arrow skrev 2015-12-19 06:45:53 följande:
    Underbar bild! Det var ett mycket bra sätt att fira på smile2.gif
    Eller hur! Skål Haha, kul att det gillades Flört
    Underhill skrev 2015-12-19 07:27:01 följande:

Så trevligt :)...godingar där!
    Tack Hjärta
    Pp83 skrev 2015-12-19 07:28:46 följande:
    Läckra du.
    Tack snälla Glad
    Anonym (Norrlänning) skrev 2015-12-19 08:17:58 följande:
    Och riktigt fina boobs har du. ;)
    Tack! Kanske är norrlännings-blodet i mig Drömmer

Ni får en gammal repris också för att jag känner mig extra snäll idag Solig Är det att julen nalkas månntro? Bästa tiden på året! HjärtaTomte

• blixtmannen
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-18 19:33:14 följande:

Kanske skulle fredagsstrippa lite! ;)

Kollade igenom dina bilder och du är ju sjuuuukt snygg
  • Neol
    Anonym (NT) skrev 2015-12-19 12:37:48 följande:
    Tack! Mörker är ju mysigt, men utan el blir det svårt att leva! Tur det löste sig Solig
    AssarZ skrev 2015-12-19 03:19:46 följande:
    Vilka härliga bröst! Sitter verkligen "på plats" där dom skall ???? Snyggt!
    Antar du menar mina? Isåfall säger jag tack! Det är ju det bästa med små tuttisar, dom sitter alltid där dom ska GladHehe Flört
    straight arrow skrev 2015-12-19 06:45:53 följande:
    Underbar bild! Det var ett mycket bra sätt att fira på smile2.gif
    Eller hur! Skål Haha, kul att det gillades FlörtTack Hjärta
    Pp83 skrev 2015-12-19 07:28:46 följande:
    Läckra du.
    Tack snälla GladTack! Kanske är norrlännings-blodet i mig Drömmer

Ni får en gammal repris också för att jag känner mig extra snäll idag Solig Är det att julen nalkas månntro? Bästa tiden på året! HjärtaTomte

Naajsa jullökar NT!!! Nu kom jag äntligen i rätt stämning här...Glad
    Ordförande i seniorklubben
  • JagMan

mm ...läckert,  grym kropp
  • Gbgnyfiken

Tack! Mörker är ju mysigt, men utan el blir det svårt att leva! Tur det löste sig Antar du menar mina? Isåfall säger jag tack! Det är ju det bästa med små tuttisar, dom sitter alltid där dom ska Hehe Eller hur! Haha, kul att det gillades Tack Tack snälla Tack! Kanske är norrlännings-blodet i mig

Ni får en gammal repris också för att jag känner mig extra snäll idag  Är det att julen nalkas månntro? Bästa tiden på året!

Fin kropp, man vill bara se mer.
  • justme79
    blixtmannen skrev 2015-12-19 13:43:50 följande:

Kollade igenom dina bilder och du är ju sjuuuukt snygg

Tack så jättemycket!! ;) Du ser också väldigt fin ut!