• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fröken Maria

Trånga kalsonger låter ju urmysigt!! Well Done!! Då fortsätter jag att posta bilder då... Eller??

Mattias39 skrev 2015-12-18 11:23:19 följande:

ÅH...men alltid i bakgrunden? Eller har du kanske postat under annat nick tro? Vill bara påpeka att du nu har smittat av dig och att jag(och fler med mig) nu går runt med trånga kalsonger...

Helt otroligt läckert!!!

Hoppas festen blir bra!

• Fröken Maria

Tror jag ska börja använda mina geisha kulor på jobbet.. De fixar lite av frustrationen iaf...

Gbgnyfiken skrev 2015-12-18 12:27:30 följande:

Snygging!

Jobbigt med våta trosor, det måste du göra något åt. :)

• Mattias39
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 12:52:23 följande:
    Trånga kalsonger låter ju urmysigt!! Well Done!! Då fortsätter jag att posta bilder då... Eller??
    ABSOLUT!!!
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 12:54:07 följande:
    Tror jag ska börja använda mina geisha kulor på jobbet.. De fixar lite av frustrationen iaf...

Mm...gör´t....Gör´t...!!

• Gaskarl
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:20:32 följande:

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Uhhh... Snyggaste bilden på länge, läckerbit..
  • Mr Hard

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Du borde ta vara på de då! :) Göra nånting på egen hand! Sexig bild Btw.
  • Fröken Maria
    Mr Hard skrev 2015-12-18 13:28:48 följande:
    Du borde ta vara på de då! :) Göra nånting på egen hand! Sexig bild Btw.
    Jag gör massor på egenhand... Inte det som är problemet... Ibland blir det jobbigt med mkt lust å kåthet bara...
  • Mr Hard
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 13:40:28 följande:
    Jag gör massor på egenhand... Inte det som är problemet... Ibland blir det jobbigt med mkt lust å kåthet bara...
    Okej! Bra! :)
  • Borka

Hoppas du träffar någon snygging på jobbet ;)
    Borka rövar bort dina fötter
  • TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-18 06:38:04 följande:

Äntligen fredag!

Läckerbit. The things i would do to you. ;)
    On his pale horse he rode and hell was following!
  • Fröken Maria
    Mattias39 skrev 2015-12-18 11:20:56 följande:
    Ifrågasatte inte ditt minne...Men då och nu är inte samma sak juh....gubben blir äldre vet du
    Nästa din din tur nu förresten...?
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:15:41 följande:Bra beslut att ta en ny bild! Jag gillar den skarpt!!
    Tack Maria...!
    Men lär få drömma vidare om en kropp så vältränad som din....är för förtjust sötsaker för att yckas så bra som du... Skäms

Jag älskar allt sött är en riktig godisrått! Gäller bara att träna mer för att äta mer...så går allt!!