• Ronga

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-12-22 22:46:54 följande:
    Go kväll! Men vem är Romen??? Hahaha, är det något jag har missat? Drömmer
    Anonym (En kille) skrev 2015-12-22 14:53:39 följande:
    Det finns ett fåtal kvinnor som man kan komma i brallorna av bara av att se deras kroppar och fantisera kring hur det skulle kännas att låta händerna glida över den. Du hör definitivt dit!!
    Oj... Eeeh. TACK! Skäms Vilken komplimang, kan inte säga annat än tack! SoligHahaha, ja det måste vara för superhjältsumgänget som aldrig blev av För jag har nog aldrig känt mig så... ur form... nere... som just nu! Så tack för att du delar lite av din superhjälte-feeling till mig! :-*

Och man undrar ju varför den inte blev av. 
    liksom....!
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (Mammatill 7)

Oj va fel det blev!

b81: Tack !

• TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-23 00:10:03 följande:

Tittar in o hoppas alla får en bra natt!

:*
    On his pale horse he rode and hell was following!
  • Anonym (Miss Sexy)

Tänker inte lägga upp någon nakenbild faktiskt..

Men själv har jag en rumpa som putar ut perfekt, en midja på 65 cm, lite breda axlar och stora bröst, G Kupa. Fast kropp.
    När jag går in på bar/krog så är de rätt många som kollar in mig, (och nej jag klär mig inte slampigt, eller som någon fjortis osv) märkte aldrig det förrän mina vänner påpekade det.
    Har tydliga käkben och kindben.

Är faktiskt helt naturlig och är mycket stolt över min kropp idag :)

• Smastor
    Anonym (Miss Sexy) skrev 2015-12-23 03:35:18 följande:

Tänker inte lägga upp någon nakenbild faktiskt..

Men själv har jag en rumpa som putar ut perfekt, en midja på 65 cm, lite breda axlar och stora bröst, G Kupa. Fast kropp.

När jag går in på bar/krog så är de rätt många som kollar in mig, (och nej jag klär mig inte slampigt, eller som någon fjortis osv) märkte aldrig det förrän mina vänner påpekade det.

Har tydliga käkben och kindben.

Är faktiskt helt naturlig och är mycket stolt över min kropp idag :)

Haha.. Lägg ner då
  • Anonym (Miss Sexy)
    Smastor skrev 2015-12-23 03:45:38 följande:
    Haha.. Lägg ner då
    Vadå lägg ner?  Avis?  Besviken på att inte se denna läckra kropp naken? ;)
    Har en otroligt fin kropp som jag är nöjd med, men sen har självklart min kropp sina brister i min syn också.

Men annars helt nöjd :)
  • Smastor
    Anonym (Miss Sexy) skrev 2015-12-23 04:06:28 följande:

Vadå lägg ner?  Avis?  Besviken på att inte se denna läckra kropp naken? ;)

Har en otroligt fin kropp som jag är nöjd med, men sen har självklart min kropp sina brister i min syn också.

Men annars helt nöjd :)

Om du inte lägger upp får du ju lägga ner ;) kul att du är nöjd! Finner det bara lite lustigt att du ska gå i och skriva om den :s men låt inte mig störa!
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-22 23:09:08 följande:

Nu måste den här flickan sova. God natt gott folk! 

Godnatt/godmorgon :p häftig bild ljuset gör så att det ser ut som änglavingar på rumpan om man har lite fantasi som mig .
  • straight arrow
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-22 23:27:17 följande:
    Det har jag prövat, när jag försöker ladda upp en bild så ser man på skärmen att den "jobbar" för att lägga upp bilden men sen helt plötsligt loggar den ut mig och jag hamnar på hemskärmen. Mycket märkligt och pinsamt att jag måste fråga er.
    Det låter märkligt, ja. Det finns en app för iPhone, men den är inte så bra. Tydligen går det att lägga in bilder, men man kan inte se andras bilder.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.