-
Vad fan...har du ingen el? Jag kan komma med en ficklampa och lysa upp din kropp, så här kan vi ju inte ha det..Smastor skrev 2015-12-22 22:09:56 följande:Lika grå och mörk som denna vintern :p
-
Ja gör det.. Tur batteriet i telefonen håller ;)Mrs Okänd skrev 2015-12-23 07:13:52 följande:
Vad fan...har du ingen el? Jag kan komma med en ficklampa och lysa upp din kropp, så här kan vi ju inte ha det..
-
Fina bilder
Ganyca skrev 2015-12-22 20:12:37 följande:Bildbombning. Varför de två sista hamnade på sniskan vet jag inte.
-
Tack, det fick jag. :)Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-23 00:10:03 följande:
Tittar in o hoppas alla får en bra natt!
Hoppas du fick det också! -
Gbgnyfiken: Va bra att du fick en härlig natt!
Själv fick jag en härlig morgon ..... -
Åååå som jag har sovit!! Men nu är det morgon! Hopppppsan, den här lilla fröken kan ligga kvar i sängen idag för jag har semester!!! Tror jag tar å plockar fram en liten leksak faktiskt innan jag går upp... Har som vanligt massor för mig men det kan vänta en stund till....
-
Mmmhhh låter trevligt.Fröken Maria skrev 2015-12-23 08:55:01 följande:
Åååå som jag har sovit!! Men nu är det morgon! Hopppppsan, den här lilla fröken kan ligga kvar i sängen idag för jag har semester!!! Tror jag tar å plockar fram en liten leksak faktiskt innan jag går upp... Har som vanligt massor för mig men det kan vänta en stund till....
dela gärna med dig.
-
Haha sånt som händer ibland.. ????Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-23 02:02:53 följande:
Oj va fel det blev!
b81: Tack !
-
God morgon!
-