• Anonym (Bara jag !)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2015-12-25 14:41:11 följande:

Snyggt! Du lär få vänta förgäves på clownen. Han gör inget annat än att klaga på andras kroppar men har aldrig visat upp sig själv.

Tack snälla du ! Tråkigt att man måste trycka ner andra för att själv må bra. Bättre att vara tyst.

Tack Borka !
    Borka skrev 2015-12-25 15:39:59 följande:

Mycket vackra fötter :)

• Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-12-25 20:17:14 följande:
    Ha ha, ja jag hade gärna haft "dopparedag" med dig alla dagar i veckan ;)
    Men det är ju kanoners, vi struntar i fram till påsken och är så rebelliska att vi kör året runt vad kan hända liksom?!
  • Martin90Gbg

Hej! Jag har följt tråden att tag men inte postat. Jag tänkte höra om någon av damerna använder satintrosor och om fina bilder på dessa? Det är väldigt sexigt på både yngre och vuxna kvinnor :)

Gott Nytt År här näst till er alla!

• Pp83

Så snygga foton. Läckert!

irongarden skrev 2014-01-29 19:07:11 följande:

Mycket snack och liten verkstad. Här kommer en bild på sköna fru Irongarden.

// The Irongardens

• Neol
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-25 14:27:09 följande:

De ligger i betraktarens ögons. Men om du är så vältränad var god och lägg upp en bild så vi får se och bedöma själva.

Jag hade gärna velat träna men tyvärr så funkar de inte just nu när barnen är små och jag jobbar 100% och studerar. Men är ändå rätt så nöjd med min kropp efter 3 ungar men visst hade jag velat ha en mer tränad kropp och speciellt magen. Därför bjuder jag dig på den här bilden på mig men väntar dock på en bild från dig :)

Mycket vackert tjejen!!
    Ordförande i seniorklubben
  • Gaskarl
    justme79 skrev 2015-12-24 06:46:06 följande:

God Jul till er alla från lilla mig!!

God fortsättning.. Du har en underbar mage, för att inte tala om höfterna... Yummi..
  • justme79
    Gaskarl skrev 2015-12-26 06:19:08 följande:

God fortsättning.. Du har en underbar mage, för att inte tala om höfterna... Yummi..

Tack!! Jo då det finns både höfter och mage på mig! ;)
  • justme79

Mmmm måste erkänna att jag börjar bli lite kåt! Vissa dagar saknar man en partner mer än andra...

• rob78
    justme79 skrev 2015-12-26 22:41:10 följande:

Mmmm måste erkänna att jag börjar bli lite kåt! Vissa dagar saknar man en partner mer än andra...

Tror du anat lite att jag kan tänka mig att hjälpa dig med det ;)

69? ;)
  • Pp83

Umm, jag med

justme79 skrev 2015-12-26 22:41:10 följande: