• Pp83

Helkroppstråden

Vad är det för tatuering du har vid troskanten?

justme79 skrev 2015-12-26 22:41:10 följande:

Mmmm måste erkänna att jag börjar bli lite kåt! Vissa dagar saknar man en partner mer än andra...

• mrspice

Mmmm måste erkänna att jag börjar bli lite kåt! Vissa dagar saknar man en partner mer än andra...

Ahh! Den känslan... Känner så just nu.
  • blixtmannen

Uschdå det är ju jobbigt. Skulle gärna hjälpa dej, men kan tyvär inte. Du får ta saken i egna händer och masera din mysiga mus. Puss på dej
  • Noname00

Har du gummin hemma? ;)
  • Asirna

Ni som lägger ut bilder, ni vet väl att det finns sådana människor som kan använda sig av de bilderna och t.ex. lägga upp det på hemsidor?
    När man väl lagt upp bilder på nätet så kommer det ALLTID finnas kvar där.

• Smastor
    Asirna skrev 2015-12-27 01:40:50 följande:

Ni som lägger ut bilder, ni vet väl att det finns sådana människor som kan använda sig av de bilderna och t.ex. lägga upp det på hemsidor?

Ja tänk om någon tar kort på dig på stan eller ännu värre, stranden!! Jordens undergång är nära ;)
  • Borka
    Asirna skrev 2015-12-27 01:40:50 följande:

Bestrider påståendet att bilder finns kvar för evigt. Det är helt upp till vilken dator de lagras på. Visst, bilder kan cirkla runt LÄNGE på internet i flera år, absolut, men inte för alltid...

Tänk alla tusentals hemsidor som lagts ner under åren, all data som raderats pga datakrascher eller omorganisering i hårddiskar.
    Borka rövar bort dina fötter
  • justme79
    rob78 skrev 2015-12-26 22:49:38 följande:

Tror du anat lite att jag kan tänka mig att hjälpa dig med det ;)

69? ;)

Va?! Ne det har absolut inte gått fram! ;)
    Pp83 skrev 2015-12-26 23:05:29 följande:

Vad är det för tatuering du har vid troskanten?

Den är bara för speciellt utvalda! ;)
    mrspice skrev 2015-12-26 23:49:50 följande:

Ahh! Den känslan... Känner så just nu.

Känt så väldigt länge nu...
    blixtmannen skrev 2015-12-27 00:14:51 följande:

Uschdå det är ju jobbigt. Skulle gärna hjälpa dej, men kan tyvär inte. Du får ta saken i egna händer och masera din mysiga mus. Puss på dej

Jo då det gör jag absolut men är ju såååå mycket skönare och roligare ihop med någon annan! :)
    Noname00 skrev 2015-12-27 01:14:31 följande:

Har du gummin hemma? ;)

Tyvärr inte. Men det är ju lätt ordnar!
  • rob78
    justme79 skrev 2015-12-27 12:33:45 följande:

Va?! Ne det har absolut inte gått fram! ;)Den är bara för speciellt utvalda! ;)Känt så väldigt länge nu...Jo då det gör jag absolut men är ju såååå mycket skönare och roligare ihop med någon annan! :)Tyvärr inte. Men det är ju lätt ordnar!

Då får jag fråga snällt om jag får hjälpa dig? ;)
  • mrspice
    justme79 skrev 2015-12-27 12:33:45 följande:

Känt så väldigt länge nu...

You are not alone...