• Ronga

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2016-01-20 18:52:18 följande:
    Hej, vem är du ?Cool
    Snälla killar sluta skriv flirtiga meddelanden till mig, jag är kille!
  • HerrZ
    justme79 skrev 2016-01-20 19:38:44 följande:

Och så skulle man tänka på mat också! Orka... Skulle behöva en egen liten kock helt enkelt som har maten klar när jag kommer hem! :)

haha min cock står redo ;) blir de bra med kött och sås till middag?
  • Fröken Maria

Jag är hemma barnen sover å jag vill träna!! Tänkte att om jag hoppar in i duschen så kanske jag lurar kroppen att jag har tränat... Kan ju alltid testa!!

• Anonym (Stallion)
    Fröken Maria skrev 2016-01-20 20:26:31 följande:

Jag är hemma barnen sover å jag vill träna!! Tänkte att om jag hoppar in i duschen så kanske jag lurar kroppen att jag har tränat... Kan ju alltid testa!!

Jag följer med dej in i duschen! Och schamponerar och tvålar dej...
  • justme79
    rob78 skrev 2016-01-20 19:43:09 följande:

Laga mat är ju kul om man lagar maten åt någon. Hade gärna bjudit dig på middag. Gärna i den outfiten. Älskar din kropp. Puss på dig

Det håller jag absolut med om. Tyvärr hinner jag oftast inte med gäster på vardagarna! Bli bjuden är ju bäst! :) Har träningsbyxor till, liksom så jag hänger på kvällarna!
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-20 19:59:52 följande:

Mmmm kom då! Maten är färdig, kössen!

Åh perfekt!! Skicka adressen bara! ;)
    HerrZ skrev 2016-01-20 20:14:49 följande:

haha min cock står redo ;) blir de bra med kött och sås till middag?

Tror jag säkert att den gör! Jag är inte så värst kräsen, bara jag blir mätt!
  • Fröken Maria
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-20 20:41:59 följande:
    Jag följer med dej in i duschen! Och schamponerar och tvålar dej...
    Riktigt bra ide!!
  • justme79

Ha ha ha du kan ju alltid prova! Ibland funkar det ju! Jag körde intervaller idag. Så jäkla jobbigt! Flåsade nog för hela gymmet! :)
  • HerrZ

kan ju alltid träna i duschen
  • HerrZ
    justme79 skrev 2016-01-20 20:45:35 följande:
    Tror jag säkert att den gör! Jag är inte så värst kräsen, bara jag blir mätt!
    Ska försöka fylla dig på bästa sätt så du blir mätt och belåten
  • Fröken Maria
    justme79 skrev 2016-01-20 20:47:34 följande:
    Ha ha ha du kan ju alltid prova! Ibland funkar det ju! Jag körde intervaller idag. Så jäkla jobbigt! Flåsade nog för hela gymmet! :)
    Gaaa vad du läskas jag vill oxå!!