• Anonym (Stallion)

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-01-19 16:56:50 följande:
    Ha ha så känner jag också ibland när jag ser kort på tjejer! Tar jag som en oerhörd komplimang!! Tack! ;)

Nu en sväng på gymmet!
    synd att jag inte tränar på ditt gym ;)
  • Anonym (Stallion)
    Mizzteaze skrev 2016-01-19 17:07:50 följande:
    Om du skulle se mina drömmar... Skulle du aldrig vilja lämna dom..

Något jag fångat upp någonstans... Själv drömmer jag mig bort till... En varm stund framför en eld...
    mmmm  baby jag kommer smygande bakom dej Flört kysser din vackra rumpa i det dunkla ljuset
  • Anonym (Stallion)
    Mizzteaze skrev 2016-01-19 17:07:50 följande:
    Om du skulle se mina drömmar... Skulle du aldrig vilja lämna dom..

Något jag fångat upp någonstans... Själv drömmer jag mig bort till... En varm stund framför en eld...
    mmmm  baby jag kommer smygande bakom dej Flört kysser din vackra rumpa i det dunkla ljuset
  • Mizzteaze
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-19 17:40:54 följande:

mmmm  baby jag kommer smygande bakom dej  kysser din vackra rumpa i det dunkla ljuset

Trevlig dröm! Tack och just den blev ju verklighet på skönaste sätt .... Men jag undrar... hur ska vi få den hemlige Stallion att bli lite mer synlig då? En rumpa för en rumpa kanske?
  • Anonym (Bara jag !)
    jimmyK skrev 2016-01-19 17:30:43 följande:

Bara jag !

hahah bring it! pm mig :)?

I will do so but can you handle me :) ? Svårt att pm dig när man är anonym.
  • rob78
    justme79 skrev 2016-01-19 17:20:34 följande:

Har väldigt svårt att tänka på mig själv som just läcker... Men jaaa varför inte! ;)

Den tanken har inte jag svårt för

Du ÄR förbannat läcker
  • Fröken Maria
    Mizzteaze skrev 2016-01-19 17:51:21 följande:
    Trevlig dröm! Tack och just den blev ju verklighet på skönaste sätt .... Men jag undrar... hur ska vi få den hemlige Stallion att bli lite mer synlig då? En rumpa för en rumpa kanske?
    Det där projektet vill jag vara med på denne trevlige herre är alldeles för privat tycker jag...!
  • Fröken Maria

Det kryper i kroppen av att inte ha möjlighet att träna så jag återanvänder en bild från förra veckan å längtar tills nästa gång det blir dags...

• rob78
    Fröken Maria skrev 2016-01-19 18:12:00 följande:

Det kryper i kroppen av att inte ha möjlighet att träna så jag återanvänder en bild från förra veckan å längtar tills nästa gång det blir dags...

Man blir ju faktiskt sugen på att träna ;)