• Anonym (Mammatill 7)

Helkroppstråden

Straight arrow: Det måste ligga många timmars jobb på gymmet för att få den där kroppen!

• straight arrow
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-01-27 20:55:36 följande:

Straight arrow: Det måste ligga många timmars jobb på gymmet för att få den där kroppen!

Jo, en del träning blir det, men hälsosam kosthållning och bra gener har en del med det att göra också
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Crilla
    Nama skrev 2016-01-27 08:28:07 följande:
    Bjuder på ett leende dagen till ära! Man kan ju faktiskt inte vara naken HELA tiden, hur skulle det se ut?
    grym piercing :)
  • stk68
    Fröken Maria skrev 2016-01-26 20:26:14 följande:

Fröken är uttråkad å borde sova men gaaa kroppen är vaken å vill annat... Kanske ett tecken på att jag börjar bli frisk igen... Tittut säger den här rackaren iaf...

Vacker och underbar....
  • Fröken Maria

Tack tack!! Tyvärr ligger jag till sängs nu igen den här influensan är inte att leka med...

stk68 skrev 2016-01-28 08:51:00 följande:

Vacker och underbar....

• Anonym (Stallion)
    Fröken Maria skrev 2016-01-28 09:16:13 följande:

Tack tack!! Tyvärr ligger jag till sängs nu igen den här influensan är inte att leka med...

Men lilla Fia lotta, du skulle ju bli bättre kom vi ju överens om ;) sist jag var så dör super förkyld, tog jag en husmors kur... 6a varm cogniac och en pressad vitlök i....den drev ut demoner kan jag säga.. Jag låg i fosterställning hela natten. Men inte en tillstymmelse till en täppt i näsan dagen efter..haha
  • Fröken Maria
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-28 09:24:49 följande:
    Men lilla Fia lotta, du skulle ju bli bättre kom vi ju överens om ;) sist jag var så dör super förkyld, tog jag en husmors kur... 6a varm cogniac och en pressad vitlök i....den drev ut demoner kan jag säga.. Jag låg i fosterställning hela natten. Men inte en tillstymmelse till en täppt i näsan dagen efter..haha
    Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...
  • Gbgnyfiken
    Fröken Maria skrev 2016-01-28 09:33:21 följande:

Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...

Men vilken härlig repris! :)