Helkroppstråden
Straight arrow: Det måste ligga många timmars jobb på gymmet för att få den där kroppen!
Straight arrow: Det måste ligga många timmars jobb på gymmet för att få den där kroppen!
Fröken är uttråkad å borde sova men gaaa kroppen är vaken å vill annat... Kanske ett tecken på att jag börjar bli frisk igen... Tittut säger den här rackaren iaf...
Tack tack!! Tyvärr ligger jag till sängs nu igen den här influensan är inte att leka med...
Vacker och underbar....
Tack tack!! Tyvärr ligger jag till sängs nu igen den här influensan är inte att leka med...
Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...
Testar om jag får in en bild...
Nähä...