• Nama

Helkroppstråden

indigo85 skrev 2016-01-28 15:10:34 följande:

Mig hittar man just nu på ett kontor brevid en skrivare som snart kommer att flyga ut genom fönstret=) Blev tvungen att ta en paus och spendera lite tid här på forumet innan jag bankar sönder skrivaren=) 

Var hittar man dig? 

Haha jag hör dig! Samma sits här. Vilken stad då? Kan man råka springa på dig på något sätt? ;)
    Lev och låt leva
  • straight arrow
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-01-28 12:05:56 följande:

Godmorgon !

Gbgnyfiken: Väntar spänt på en bild.

Det där är en väldigt vacker bild!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Gbgnyfiken
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-01-28 15:17:21 följande:

Gbgnyfiken: Vilken härlig manlig kropp du har.....

:) Tack! Vilken kombo. För din är ju otroligt härligt kvinnlig!
  • Anonym (Stallion)
    Nama skrev 2016-01-28 16:16:03 följande:
    Haha jag hör dig! Samma sits här. Vilken stad då? Kan man råka springa på dig på något sätt? ;)
    Och jag väntar på att skrivaren ska skriva ut skiten... men såå hittar man din vackra kropp ;) och då blev allt lugnt igen 
  • Gbgnyfiken
    Fröken Maria skrev 2016-01-28 15:46:13 följande:

Men hej nu gick det ju!! Tusen tack för bilden!! Så härlig du ser ut! Ett hårigt bröst kan aldrig vara fel om du frågar mig!!

Tack tack, men jo på dig skulle det ju bli helt fel. Dina godingar föredrar jag utan hår...
  • Sydman
    Fröken Maria skrev 2016-01-28 09:33:21 följande:

Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...

Gud så sexig och vacker du är! Hade så gärna velat se fen lilla godingen som döljs av handen!
  • Fröken Maria
    Sydman skrev 2016-01-28 16:52:12 följande:
    Gud så sexig och vacker du är! Hade så gärna velat se fen lilla godingen som döljs av handen!
    Det tror jag säkert att du hade velat! Men då hade jag inte hållit mig till reglerna... Du får använda din fantasi helt enkelt min vän...