Helkroppstråden
Mig hittar man just nu på ett kontor brevid en skrivare som snart kommer att flyga ut genom fönstret=) Blev tvungen att ta en paus och spendera lite tid här på forumet innan jag bankar sönder skrivaren=)
Var hittar man dig?
Mig hittar man just nu på ett kontor brevid en skrivare som snart kommer att flyga ut genom fönstret=) Blev tvungen att ta en paus och spendera lite tid här på forumet innan jag bankar sönder skrivaren=)
Var hittar man dig?
Godmorgon !
Gbgnyfiken: Väntar spänt på en bild.
Gbgnyfiken: Vilken härlig manlig kropp du har.....
Men hej nu gick det ju!! Tusen tack för bilden!! Så härlig du ser ut! Ett hårigt bröst kan aldrig vara fel om du frågar mig!!
Jo tack servitriser jag oxå att jag skulle bli.. Det här måste vara årets influensa för halva jobbet ligger tydligen utslagna... Jag trodde jag skulle jobba idag men när jag var å handlade igår, 300m till Ica å hem igen, så var all energi slut.. Satt på golvet i hallen å grät... Ja jag vet barnsligt men så var det... Så jag ligger i sängen utan feber som tur är men slut i kroppen helt klart... Sååå därför blir den en liten repris... Här å nu för att muntra upp lite...
Godkväll
Mitt första bidrag:)