• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Fröken Maria
    Anonym (Stallion) skrev 2016-02-03 16:51:39 följande:
    Frikort får man ju tilldela en sådan själ man inte varje dag stöter på..irl.. 
    Så det är så det funkar med frikort har alltid undrat... Så av alla jordens undersköna kvinnor skulle du kunna tänka dig att ge mig ett sånt kort... Najs!! Tack !!
  • justme79
    dagonbalian95 skrev 2016-02-03 19:09:20 följande:

Hade det varit något specifikt du begär av mig? Vad du än vill.

Begär av dig? Ne sånt sysslar inte jag med. Vad jag önskar däremot är ju en annan femma! ;)
  • justme79
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-02-03 19:18:05 följande:

Du kan väl berätta hur du runkar och hoppas hon skall svara något om att hon vill ha din kuk i sig?

Ha ha ha i så fall får han skriva till någon annan! Jag är lite mer "diskret" i det jag skriver. Behöver ju inte avslöja revisor allt man tänker! :)
  • Smastor
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-02-03 19:18:05 följande:

Du kan väl berätta hur du runkar och hoppas hon skall svara något om att hon vill ha din kuk i sig?

Låter mumsigt... Berätta gärna mer! =D
  • dagonbalian95
    justme79 skrev 2016-02-03 19:56:40 följande:
    Begär av dig? Ne sånt sysslar inte jag med. Vad jag önskar däremot är ju en annan femma! ;)
    Nej nej var inte så jag menade. Jag hade kunnat hjälpa dig med vad som helst, behöver inte nödvändigtvis vara något intimt - om du inte hade tillåtit det såklart.
    Vad är det du önskar dig? :)
  • joon4321

Nu är man tillbaka :) hur mår ni snyggingar?
  • Anonym (Mammatill 7)

joon4321: Vilka snygga armar! Gillar resten av kroppen också...

• justme79
    dagonbalian95 skrev 2016-02-03 20:16:02 följande:

Nej nej var inte så jag menade. Jag hade kunnat hjälpa dig med vad som helst, behöver inte nödvändigtvis vara något intimt - om du inte hade tillåtit det såklart.

Vad är det du önskar dig? :)

Ha ha var ju bra att jag inte bara kan önska mig intima saker! ;) Men en massage står ganska högt upp på listan.
  • Joe Sthlm
    justme79 skrev 2016-02-03 22:11:18 följande:

Ha ha var ju bra att jag inte bara kan önska mig intima saker! ;) Men en massage står ganska högt upp på listan.

Justme79: massagen har vi ju fattat beslut om jag väntar på att du hör av dig fina du ????
  • joon4321
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-03 21:49:14 följande:

joon4321: Vilka snygga armar! Gillar resten av kroppen också...

Tack söta du :) dom har gjort sina timmar i gymmet ;) hade gärna lagt mig brevid dig och smekt dina fina bröst nu..