• Fröken Maria

Helkroppstråden

Ha det då skoj på dagens skoj!! Jag å grabbarna åker till västkusten om en liten stund å besöker päronen vid Marstrand.. Äntligen lite hav å salt på mina kinder!!

Smygfotografera på gymmet så busigt.. Jag brukar inte bry mig vill jag ta kort tar jag kort..

Ha en härlig eftermiddag...

justme79 skrev 2016-02-13 11:53:35 följande:

Pust nu var träningen avklarad. Bara skoj och mys kvar av dagen. Smygtog ett kort från skåpet i omklädningsrummet! :)

• Anonym (Morgon)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 12:18:28 följande:

Snygga bilder Fröken Maria o justme79.

Hänger på det blåa men på mitt sett.

Det var en underbart vacker bild och kropp..
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2016-02-13 15:08:45 följande:
    Funderingarna skenar alltid iväg ;) likaså fantasierna  
    vart ska jag skicka boken?? Drömmer 
    Jotack, jag vet allt hur det är med skenande fantasier, så kom igen nu och bjud på en lördagsbild så mina fantasier kan få flöda fritt en stund ;)....och så kan du bara skicka enkäten till Zack-postbox-FL, så returnerer jag det utfyllt efter bästa förmåga :)
  • Anonym (Mammatill 7)

Morgon: Det var jättefint sagt.Tack

Lasse42: Tack snälla du. Inte ofta jag har blått men kanske ska ha det oftare .

Zack: Tycker mig skymta ett snyggt skägg också .

• Tobias29

Mamma till 7. Har suttit och kikat på bilder på dig här. Och kan bara säga Ojojoj vad sexig du är. Du skulle vara här hos mig då skulle jag behandla dig som den prinsessan du är. Puss i ljumsken på dig.

• Zack
    Fröken Maria skrev 2016-02-13 15:43:30 följande:

Men gud vilken härlig karl!! Hej på dej du!!

Tackar fröken, och hej på dig :).....och ja, du passar alldeles förträffligt i blått, och i alla andra färger också skulle jag tro :)
  • Zack
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 17:28:53 följande:

Morgon: Det var jättefint sagt.Tack

Lasse42: Tack snälla du. Inte ofta jag har blått men kanske ska ha det oftare .

Zack: Tycker mig skymta ett snyggt skägg också .

Jo det är helt riktigt ;)
  • justme79
    Fröken Maria skrev 2016-02-13 15:47:20 följande:

Ha det då skoj på dagens skoj!! Jag å grabbarna åker till västkusten om en liten stund å besöker päronen vid Marstrand.. Äntligen lite hav å salt på mina kinder!!

Smygfotografera på gymmet så busigt.. Jag brukar inte bry mig vill jag ta kort tar jag kort..

Ha en härlig eftermiddag...

Beror väl på vilken sorts kort man vill ta kan jag tycka!

Härligt med Marstrand. Aldrig varit där men på kort ser det väldigt fint ut. Hoppas ni hade en bra dag!
  • Anonym (Mammatill 7)

Tobias29: Oj vad ska jag säga ,blir riktigt generad . Men tack snälla du för dina fina ord som värmer otroligt mycket.