• killen

Helkroppstråden

Fröken Maria skrev 2016-02-13 15:47:20 följande:

Ha det då skoj på dagens skoj!! Jag å grabbarna åker till västkusten om en liten stund å besöker päronen vid Marstrand.. Äntligen lite hav å salt på mina kinder!!

Smygfotografera på gymmet så busigt.. Jag brukar inte bry mig vill jag ta kort tar jag kort..

Ha en härlig eftermiddag...

Ha så skoj på Marsstrand o hälsa Lassemaja xD
  • Tobias29
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 18:44:03 följande:

Tobias29: Oj vad ska jag säga ,blir riktigt generad . Men tack snälla du för dina fina ord som värmer otroligt mycket.

Vad hittar en sådan skönhet på ikväll då.
  • Anonym (Mammatill 7)

Tobias29: Ikväll blir det Melodifestivalen ned barnen. Själv då?

• Tobias29

[quote=76335445][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 19:48:16 följande:[/quote-nick]

Tobias29: Ikväll blir det Melodifestivalen ned barnen. Själv då?

[/

Blir samma för mig. Med mina barn. Får man fråga din ålder? Kram

• Hasse42

Mammatill 7 ja det tycker jag du ska ha för du är grymt sexig i den färgen ;) å självklart i andra färger åxo men fick jag bestäma så skulle jag vilja ha dig naken ;) kram

• Anonym (Mammatill 7)

Tobias29: Om ditt alias är din ålder så är jag lite äldre ????

Hasse42: Tack ! Finns bilder där jag är naken också .

• Tobias29
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 20:29:18 följande:

Tobias29: Om ditt alias är din ålder så är jag lite äldre ????

Hasse42: Tack ! Finns bilder där jag är naken också .

Jag är 29 ja

• Anonym (Mammatill 7)

Tobias29:Mobilen funkar inte som den ska skulle inte vara ???? utan en smiley .

• Fröken Maria
    justme79 skrev 2016-02-13 18:15:52 följande:
    Beror väl på vilken sorts kort man vill ta kan jag tycka!

Härligt med Marstrand. Aldrig varit där men på kort ser det väldigt fint ut. Hoppas ni hade en bra dag!
    Ja men gud ja så klart att man inte kan ta vilja bilder som helst på allmän plats... Åhhh har du aldrig varit på Marstrand! Bodde aldrig på själva ön men det var ju där vi hängde... Har du någon gång vägarna förbi hojta så ses vi där... Det har varit en underbar dag so far...