• Gbgnyfiken

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-04 08:46:56 följande:

Godmorgon !

Här är en till som är lite seg idag men snart är det dags att köra igång .

Önskar man kunnat krypa ner i sängen ige helst den sängen...
  • Gbgnyfiken
    Fröken Maria skrev 2016-03-04 08:52:58 följande:

Sovmorgon!! Vet inte när det hände sist.. Skulle ut å sprungit men vaknade av att världen var täckt med ett laget vitt fluff... Ändrade planer... Å sängen var varm å skön en stund... Så idag ska vi mig bygga en snögubbe i ha snöbollskrig...

Iofs trevligt med snö men det var ännu trevligare att du stannade i sängen och delade det med oss. :)
  • Anonym (janne)

Även vi killar kan ha string kallingar

• Påven Johanna
    Anonym (janne) skrev 2016-03-04 09:14:09 följande:

Även vi killar kan ha string kallingar

Jag skulle säga att den bilden bevisar att ni inte kan ha det, janne. Du får svida om om du vill få några blygdläppar att applådera. 
  • Fröken Maria
    pratsam73 skrev 2016-03-04 08:57:27 följande:

Mamma till 7 o Fröken Maria ni skämmer bort oss med dessa vackra kvinnokroppar. Tack för att göra min sovmorgon extra trevlig ;)

Gött!! Njut av din sovmorgon!! Det gjorde jag... Nu väntar ett helt gäng fyraåringar som inget annat vill än att leka i snön å kasta snöbollar...
  • Fröken Maria
    Gbgnyfiken skrev 2016-03-04 09:10:57 följande:
    Iofs trevligt med snö men det var ännu trevligare att du stannade i sängen och delade det med oss. :)
    Jasså du tycker det... Härligt!! För en gång skull var jag inte trött när jag gick upp...
  • Anonym (Mammatill 7)

pratsam73: Det var gulligt sagt o kul att vora bilder är uppskattade .

Gbgnyfiken: Alltid skönt när man slipper stressa .

• cobolt
    Fröken Maria skrev 2016-03-04 08:52:58 följande:

Sovmorgon!! Vet inte när det hände sist.. Skulle ut å sprungit men vaknade av att världen var täckt med ett laget vitt fluff... Ändrade planer... Å sängen var varm å skön en stund... Så idag ska vi mig bygga en snögubbe i ha snöbollskrig...

Så fantastiskt läcker och sexig bild. Love it!!!!