-
Dagens härligast kommentar när den kom från just dig!! "Jag ska måla hela världen lilla mamma..."Smastor skrev 2016-03-04 13:26:25 följande:Du din fina lilla färgklick :D
-
I like U!!! ;)Pinkie Pie skrev 2016-03-04 12:54:01 följande:
Snyggt bevis! i like!
-
Bli inte det Fröken Maria. Det jag säger är egentligen bara självklarheter. Din kropp och hur din person verkar vara är helt enkelt komplett. Vackert!!!Fröken Maria skrev 2016-03-04 13:25:42 följande:
Tack tack! Blir lite röd om kinderna...
-
Oerhört snygg bild!!Fröken Maria skrev 2016-03-04 08:52:58 följande:
Sovmorgon!! Vet inte när det hände sist.. Skulle ut å sprungit men vaknade av att världen var täckt med ett laget vitt fluff... Ändrade planer... Å sängen var varm å skön en stund... Så idag ska vi mig bygga en snögubbe i ha snöbollskrig...
Hoppas snögubben blev bra :) -
Mums!!Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-04 08:46:56 följande:
Godmorgon !
Här är en till som är lite seg idag men snart är det dags att köra igång .
-
Vi gjorde inte bara en snögubbe! Försök det med 10 fyraåringar som kan själv... Hela jag var en stor snögubbe tillslut.., men fybunnlan vad kul vi hade det!!
Å du tack! Så gulligt av dig.. Jag gillar oxå den bilden.. Tycker jag fångade min könslanrätt väl..,
McAdam skrev 2016-03-04 17:25:09 följande:Oerhört snygg bild!!
Hoppas snögubben blev bra :)
-
Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
-
Wow ja det där va en underbar bild :) på en väldigt het kropp
Fröken Maria skrev 2016-03-04 18:28:18 följande:Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
-
Alldeles fantastiskt underbarFröken Maria skrev 2016-03-04 18:28:18 följande:
Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
-
VI (jag & kompis) mår bra av att se bilden.Fröken Maria skrev 2016-03-04 18:28:18 följande: