• Dasen

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-03-06 22:20:49 följande:

Ännu en helg som är slut! Men ser fram emot en ny bra vecka som kommer innehålla många trevliga och roliga saker. Fast jag längtar ändå lite till nästa helg redan...

Nu blev jag bländad av solen
  • Fröken Maria

Men hej! Härlig kropp som vanligt!! Gött å se dig igen..,

Neol skrev 2016-03-07 11:41:05 följande:

Long time no see....

• Fröken Maria

Min bil var insnöad imorse jäklars vad det snöat under helgen... Ville bara dra täcket över huvudet å sova vidare...

• Aikido
    marie ogift skrev 2016-03-07 10:28:22 följande:
    Bröst ändras ju är jag het/ kåt står vårtorna rakt ut.
    Du skulle ju kunna överbevisa tvivlarna genom att skriva "marie ogift" på din kropp med någonting ofarligt och svårt (?) att photoshoppa t.ex. tårtpynt eller chokladsås (nej jag har inte någon fetisch för godissex). Ta sedan en bild på konstverket och posta här.
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 12:05:37 följande:

Min bil var insnöad imorse jäklars vad det snöat under helgen... Ville bara dra täcket över huvudet å sova vidare...

Nu tänker du lite tvärtom... Dra inte täcket uppåt, över huvudet, utan nedåt...
  • McAdam
    Anonym (Gruppen) skrev 2016-03-07 09:50:36 följande:

Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna. 

Google bildsök ger ingen träff, så direktstulen från nätet är inte bilden...

Sedan finns hennes bilder ibland på en annan sajt med betydligt grövre inriktning...
  • Neol
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 12:01:51 följande:

Men hej! Härlig kropp som vanligt!! Gött å se dig igen..,

Tack snygging!! Blev rysligt dålig kvalitet på den bilden, men men. Är ju nybörjare . Du håller dig i trim ser jag. Snyggt! 
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Påven Johanna skrev 2016-03-07 10:36:30 följande:
    Jamen precis. När jag är kåt/het så ser jag ut som Jennifer Lopez. Så dynamiskt är mitt utseende. 
    Alltid lika träffsäkra kommentarer. Skulle vilja filtrera ut alla dina inlägg genom åren och trycka upp dem i årsvolymer. "Visdomsord från Påven"...
    Ordförande i seniorklubben
  • justme79
    killen skrev 2016-03-06 22:39:24 följande:

Härlig bild :) hoppas helgen varit bra och man ska inte titta för mkt på solen ;)

Helgen var väldigt bra! Hann med allt jag skulle! Ne undvik direktkontakt me solen. Du får titta åt ett annat håll...
    blixtmannen skrev 2016-03-07 07:00:04 följande:

Shit va läckert

Tackar tackar!
  • justme79
    Anonym (Watermelon) skrev 2016-03-07 08:25:17 följande:

Händig bild :) nu blev morgonen lite lättare :)

Himla bra att jag kan göra din morgon lite bättre! :)
    rob78 skrev 2016-03-07 08:27:17 följande:

Oj oj oj vilket vackert foto.

Kan bero på det fina motivet

Nja det är inte så säkert! Kan bero på filtret också vet du! :) Men tack ska du ha!!