• Anonym (Watermelon)

Helkroppstråden

Händig bild :) nu blev morgonen lite lättare :)

justme79 skrev 2016-03-06 22:20:49 följande:

Ännu en helg som är slut! Men ser fram emot en ny bra vecka som kommer innehålla många trevliga och roliga saker. Fast jag längtar ändå lite till nästa helg redan...

• rob78

Ännu en helg som är slut! Men ser fram emot en ny bra vecka som kommer innehålla många trevliga och roliga saker. Fast jag längtar ändå lite till nästa helg redan...

Oj oj oj vilket vackert foto.

Kan bero på det fina motivet
  • Anonym (Gruppen)
    marie ogift skrev 2016-03-07 08:31:41 följande:

Poppis med reprser

Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna. 
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Gruppen) skrev 2016-03-07 09:50:36 följande:

Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna. 

Hört talas om ljus? En bröstvårta är oerhört dynamisk.
  • marie ogift

Bröst ändras ju är jag het/ kåt står vårtorna rakt ut.

• Anonym (KåtMilf)
    marie ogift skrev 2016-03-07 08:31:41 följande:

Poppis med reprser

En del här tycker det är roligt att använda andras bilder. Det är trist eftersom det är så uppenbart.
  • Påven Johanna
    marie ogift skrev 2016-03-07 10:28:22 följande:

Bröst ändras ju är jag het/ kåt står vårtorna rakt ut.

Jamen precis. När jag är kåt/het så ser jag ut som Jennifer Lopez. Så dynamiskt är mitt utseende. 
  • Anonym (Stallion)

Så vacker kropp du har! Tack för en underbar bild!! Kyss