• Joohann

Helkroppstråden

Anonym (God morgon) skrev 2016-03-12 17:24:09 följande:

Det gör han dessvärre inte i särskilt stor utsträckning, och är därför på god väg att bli min före detta man...Men jag får ju så mycket fin uppskattning här

Ja de kan ja tro att du får här när du lägger ut så fiiiina bilder i HK tråden....du e ju så vacker ;)

Trist att din man inte uppskattar dej mera?
  • Neol
    justme79 skrev 2016-03-12 18:26:01 följande:
    Du är välkommen hit! ;)
    Jadu, som situationen ser ut kan jag säga att om vi hade delat trappuppgång hade det blivit action av den inbjudan mycket omgående ... Jag är lite rädd att situationen inte är riktigt så gynnsam....
    Ordförande i seniorklubben
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-03-11 23:56:57 följande:

Sov gott!

Du ser ju så himla gosig ut JM ;)

Bor du norr eller söder om stan?

Nicke nyfiken :)
  • Anonym (Gruppen)
    Anonym (janne) skrev 2016-03-12 10:55:04 följande:

Mamma visa dina bröst i en svart bh drar i apparaten nu

Din jävla apparat ger dig inte nån jävla rätt att begära bilder från någon.
  • Anonym (God morgon)
    Neol skrev 2016-03-12 17:33:01 följande:

Mmmm såg precis dina bilder!! Läckra! Ibland blir man hemmablind. Kan  nog hända de flesta. Men det kan ju vara spännande att möblera om i sitt liv också ibland. Hoppas det löser sig och att man får se riktigt mycket mer av dig här

Tack. Ja, jag har väl fått inse efter 15 år att vi aldrig kommer ha samma prioriteringar tyvärr. Jag lovar att dyka upp titt som tätt
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-12 19:12:21 följande:
    Tack. Ja, jag har väl fått inse efter 15 år att vi aldrig kommer ha samma prioriteringar tyvärr. Jag lovar att dyka upp titt som tätt
    Nej då är det bara att försöka komma fram till vad som är det bästa att göra i den situationen och skaffa sig en älskare typ haha...
  • Anonym (God morgon)
    Neol skrev 2016-03-12 19:17:45 följande:

Nej då är det bara att försöka komma fram till vad som är det bästa att göra i den situationen och skaffa sig en älskare typ haha...

Ha ha, ja planen var inte att gå i kloster direkt, men jag håller mig till er här så länge man är ju direkt livrädd för att ge sig ut i datingsvängen efter att ha hört kompisarnas skräckhistorier. Tydligen funkar sånt inte lika dant som när jag var 20...
  • Neol
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-12 21:35:49 följande:
    Ha ha, ja planen var inte att gå i kloster direkt, men jag håller mig till er här så länge man är ju direkt livrädd för att ge sig ut i datingsvängen efter att ha hört kompisarnas skräckhistorier. Tydligen funkar sånt inte lika dant som när jag var 20...
    Haha jaså?? Vad är det för skräckhistorier de berättat om? Jag tycker det verkar mycket lättare att dejta idag med Tinder och allt vad det är folk använder....