• Anonym (God morgon)

Helkroppstråden

[quote=76433474][quote-nick]Neol skrev 2016-03-12 21:58:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Det där lär ge mig svårt att sova

• Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-12 22:45:38 följande:
    Bra jobbat! Krävs disciplin-kommer inte av sig själv vid 40 längre :).
    Nej, jag har väl börjat märka ganska tydligt att det händer saker ganska snabbt i kroppen nu när man misssköter vad man stoppar i sig, jämfört med för tio år sen då jag kunde äta vad som helst utan att lägga på mig. Fast jag lever ett väldigt avslappnat liv utan några större uppoffringar, så har jag gjort ett bra jobb med att hålla mig i trim är det nog mest att jag haft en bra balans mellan mat och aktivitet över tiden som funkar. Man kan vända på det och säga att ju äldre man blir desto fler felprioriteringar har hunnit staplas på varandra över tiden så det börjar bli mer och mer visuellt uppenbart  
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Sanna)

[quote=76433613][quote-nick]Neol skrev 2016-03-12 22:59:32 följande:[/quote-nick]

Nej, jag har väl börjat märka ganska tydligt att det händer saker ganska snabbt i kroppen nu när man misssköter vad man stoppar i sig, jämfört med för tio år sen då jag kunde äta vad som helst utan att lägga på mig. Fast jag lever ett väldigt avslappnat liv utan några större uppoffringar, så har jag gjort ett bra jobb med att hålla mig i trim är det nog mest att jag haft en bra balans mellan mat och aktivitet över tiden som funkar. Man kan vända på det och säga att ju äldre man blir desto fler felprioriteringar har hunnit staplas på varandra över tiden så det börjar bli mer och mer visuellt uppenbart  

Så är det! Det går inte att göra ngn punktinsats och tro att det funkar. Över tid och utan uppehåll är vad som funkar. Då kan man kosta på sig att vara avslappnad också. Nu vid 45 och 2 barn senare, känner jag mig snyggare och starkare än nånsin. Men också rätt avslappnad till det mesta i livet. (oj, nu kanske jag måste hiva fram bildbevis här-haha :)). Sov gott!

• Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-12 23:14:48 följande:

[quote=76433613][quote-nick]Neol skrev 2016-03-12 22:59:32 följande:[/quote-nick]

Så är det! Det går inte att göra ngn punktinsats och tro att det funkar. Över tid och utan uppehåll är vad som funkar. Då kan man kosta på sig att vara avslappnad också. Nu vid 45 och 2 barn senare, känner jag mig snyggare och starkare än nånsin. Men också rätt avslappnad till det mesta i livet. (oj, nu kanske jag måste hiva fram bildbevis här-haha :)). Sov gott!

Ja det tycker jag definitivt du skall göra!! Du väckte då  min nyfikenhet ytterligare i alla fall
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Buttman)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-12 22:19:34 följande:

Buttman: Hade ju lovat en lördags rumpa så här kommer mitt bidrag.

Tack underbara kvinna:)

Önskar det vore lördag hela veckan????
  • Anonym (Buttman)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-12 22:19:34 följande:

Buttman: Hade ju lovat en lördags rumpa så här kommer mitt bidrag.

Tack underbara kvinna:)

Önskar det vore lördag hela veckan????
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-12 23:19:46 följande:

Ja det tycker jag definitivt du skall göra!! Du väckte då  min nyfikenhet ytterligare i alla fall

Hmm....ja, man ska ju inte somna nyfiken har jag hört....eller hur det nu var....bjuder på en vääääldigt oskyldig bild (i det här sammanhanget iaf :)).
  • Anonym (Sanna)

Fast nu inser jag att jag inte vet hur man gör....med överföring från tfn. Haha-ngn får förklara vid tillfälle :). En annan gång således!

• justme79
    Neol skrev 2016-03-12 19:01:41 följande:

Jadu, som situationen ser ut kan jag säga att om vi hade delat trappuppgång hade det blivit action av den inbjudan mycket omgående ... Jag är lite rädd att situationen inte är riktigt så gynnsam....

Ne tyvärr är väl inte situationen så gynnsam! Himla typiskt! :( Fin bild du la ut! ;)
    Joohann skrev 2016-03-12 19:04:48 följande:

Du ser ju så himla gosig ut JM ;)

Bor du norr eller söder om stan?

Nicke nyfiken :)

Är väldigt bra på att gosa måste jag säga! :)

Bor söder om stan, typ...