• Anonym (Sanna)

Helkroppstråden

Neol skrev 2016-03-16 12:39:04 följande:

Hann du inte se den Sanna?? Ohh stackars dig... Det är en jobbig känsla det där. Tror dessutom att det kan ha varit min bästa bild någonsin. Alltså sexigaste. En sån som du vet sänder såna där varma strålar genom kroppen som börjar någon stans vid brösten och letar sig neråt och liksom virvlar till mellan låren....

Det kanske ändå var bra. Tror det är många som är beroende av att du är fokuserad såhär mitt under arbetsdagen.... 

Jo, jag hann se...

Jag är ledig idag. Tränat och nyduschad...
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 12:48:45 följande:
    Jo, jag hann se...

Jag är ledig idag. Tränat och nyduschad...
    Så trevligt!! Då kände du igen känslan som jag beskrev då.... Oskyldig Det är så man skulle vilja bjuda dig på kaffe i solen
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (KåtMilf)
    Smastor skrev 2016-03-16 12:15:43 följande:
    Om det var humor så är jag roligaste killen i stan hahaha
    Tror du är ganska väl medveten om vad jag menade ;)
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 12:58:26 följande:

Så trevligt!! Då kände du igen känslan som jag beskrev då....  Det är så man skulle vilja bjuda dig på kaffe i solen

Känslan är väldigt bekant! Men bild måste kopplas ihop med upplevelse-annars händer det inget. Kroppsminnet behöver ha lagrat känslan någonstans -av doft, känsla, röst, händer, smak, kropp.

Hade vi druckit kaffe, hade du vetat att jag har rött på mig idag. Väldigt sällan det händer .
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:04:54 följande:
    Mmm mycket trevlig rumpa Sanna!!! I like!
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 13:11:05 följande:
    Känns bra att du förstår det där med att ge och ta!
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:03:40 följande:
    Känslan är väldigt bekant! Men bild måste kopplas ihop med upplevelse-annars händer det inget. Kroppsminnet behöver ha lagrat känslan någonstans -av doft, känsla, röst, händer, smak, kropp.

Hade vi druckit kaffe, hade du vetat att jag har rött på mig idag. Väldigt sällan det händer .
    Haha....jaså så det är något som saknas för att bilderna skall nå sin fulla potential menar du...

Har rött någon speciell innebörd för dig??

Tror du platsar in i Seniorklubben för övrigt.... http://www.familjeliv.se/forum/group/123811
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:13:26 följande:
    Känns bra att du förstår det där med att ge och ta!
    Jag är helt och hållet för byteshandel, men är en väldig hård förhandlare ibland också...