Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:25:45 följande:
Var det där första ett erbjudande....menar du?
Rött är lite slampigt....gränsen är hårfin. Samtidigt som slampigt är väldigt kul. Ibland! Mest vitt och svart. Men vårkänslorna till ära, så blev det rött idag (lång utläggning om ngt helt oviktigt....haha)
Nu tänker jag sol och kaffe på uteplatsen-med eller utan dig

.
Aha så du tycker rött är slampigt. Jag tycker nog bäst om svart och det ger mig mer slampiga vibbar på ett bra sätt än rött. Även om svart också är väldigt elegant. Men den kombinationen elegans och slampighet är mycket bra.
Du kan ta det som ett erbjudande om ett erbjudande haha.... Nej men jag känner ju inte ens dig Sanna....hur skulle det se ut

...
Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:27:55 följande:
Vad händer i den där klubben då, för övrigt? Senior....vet inte om jag ska känna mig lite förolämpad här....
Vad som händer i klubben är oklart. Men allt som händer där stannar där. Insåg precis att det stått ordförande i seniorklubben i som fotnot i mina meddelanden utan att klubben existerat. Gillar inte falsk marknadsföring, så nu stämmer det även om klubben visserligen saknar sin första medlem. Men jag tror att det kommer vara en väldigt liten, exklusiv och intim klubb. Om den någonsin får medelmmar är oklart...antagningskraven är skyhöga.