• Anonym (Sanna)

Helkroppstråden

Neol skrev 2016-03-16 13:16:15 följande:

Haha....jaså så det är något som saknas för att bilderna skall nå sin fulla potential menar du...

Har rött någon speciell innebörd för dig??

Tror du platsar in i Seniorklubben för övrigt.... www.familjeliv.se/forum/group/123811

Var det där första ett erbjudande....menar du?

Rött är lite slampigt....gränsen är hårfin. Samtidigt som slampigt är väldigt kul. Ibland! Mest vitt och svart. Men vårkänslorna till ära, så blev det rött idag (lång utläggning om ngt helt oviktigt....haha)

Nu tänker jag sol och kaffe på uteplatsen-med eller utan dig .
  • Anonym (Sanna)

Vad händer i den där klubben då, för övrigt? Senior....vet inte om jag ska känna mig lite förolämpad här....

• Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:25:45 följande:
    Var det där första ett erbjudande....menar du?

Rött är lite slampigt....gränsen är hårfin. Samtidigt som slampigt är väldigt kul. Ibland! Mest vitt och svart. Men vårkänslorna till ära, så blev det rött idag (lång utläggning om ngt helt oviktigt....haha)

Nu tänker jag sol och kaffe på uteplatsen-med eller utan dig .
    Aha så du tycker rött är slampigt. Jag tycker nog bäst om svart och det ger mig mer slampiga vibbar på ett bra sätt än rött. Även om svart också är väldigt elegant. Men den kombinationen elegans och slampighet är mycket bra. 

Du kan ta det som ett erbjudande om ett erbjudande haha.... Nej men jag känner ju inte ens dig Sanna....hur skulle det se ut Oskyldig...
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:27:55 följande:

Vad händer i den där klubben då, för övrigt? Senior....vet inte om jag ska känna mig lite förolämpad här....

Vad som händer i klubben är oklart. Men allt som händer där stannar där. Insåg precis att det stått ordförande i seniorklubben i som fotnot i mina meddelanden utan att klubben existerat. Gillar inte falsk marknadsföring, så nu stämmer det även om klubben visserligen saknar sin första medlem. Men jag tror att det kommer vara en väldigt liten, exklusiv och intim klubb. Om den någonsin får medelmmar är oklart...antagningskraven är skyhöga.
    Ordförande i seniorklubben
  • Smastor
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 13:01:37 följande:

Tror du är ganska väl medveten om vad jag menade ;)

Du säger det.. :) får tro på dig då
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 13:37:54 följande:

Aha så du tycker rött är slampigt. Jag tycker nog bäst om svart och det ger mig mer slampiga vibbar på ett bra sätt än rött. Även om svart också är väldigt elegant. Men den kombinationen elegans och slampighet är mycket bra. 

Du kan ta det som ett erbjudande om ett erbjudande haha.... Nej men jag känner ju inte ens dig Sanna....hur skulle det se ut ...Vad som händer i klubben är oklart. Men allt som händer där stannar där. Insåg precis att det stått ordförande i seniorklubben i som fotnot i mina meddelanden utan att klubben existerat. Gillar inte falsk marknadsföring, så nu stämmer det även om klubben visserligen saknar sin första medlem. Men jag tror att det kommer vara en väldigt liten, exklusiv och intim klubb. Om den någonsin får medelmmar är oklart...antagningskraven är skyhöga.

Ja, hur skulle det se ut. För allt du vet, så kan jag vara en liten, finnig fjortis som hittat mammas bilder i datorn. Till exempel .

Jag ska fundera på alla dina...hmm...erbjudanden här. Även om klubbens stadgar (om det nu finns några) känns aningen luddiga. Och fint av dig att vilja höja min upplevelse av dina bilder. Verkligen generöst!
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:47:02 följande:
    Ja, hur skulle det se ut. För allt du vet, så kan jag vara en liten, finnig fjortis som hittat mammas bilder i datorn. Till exempel .

Jag ska fundera på alla dina...hmm...erbjudanden här. Även om klubbens stadgar (om det nu finns några) känns aningen luddiga. Och fint av dig att vilja höja min upplevelse av dina bilder. Verkligen generöst!
    Ja såna stora och seriösa beslut bör man åtminstone sova på. Hade det inte varit för att ditt kroppsminne verkar så viktigt för dig, så hade jag såklart inte ens tagit den här diskussionen...Cool Nu har vi kraschat den här tråden ordentligt....Du får lägga ett meddelande.
    Ordförande i seniorklubben
  • holahola
    justme79 skrev 2016-03-09 16:45:07 följande:
    Det går väldigt bra att leka med mig vet du!! ;)
    PM:a så kan vi prata vidare ;)
  • mrme

Suck ser ut som om jag missade något snyggt hm [quote=76445720][quote-nick]Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 13:04:54 följande:[/quote-nick][/quote]